• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

alltså, jag tycker det är självklart att man ska ta hänsyn till dig. du är höggravid, och det är tungt. inte fan ska nån tränga sig på då! det är ju knappt så man står ut med sin egen karl, varför skulle man vilja ha en till i huset

• pucken

mel
    micke var mest livrädd inför förlossningen. han hoppas nog mer än jag att det skulle gå över tiden veckan innan bf kom han hem från skolan och var likblek. då hade nån i skolan frågat när det var dags och micke hade då sagt 28 april, att det var ett tag kvar. killen som frågade påpekade att det var ju bara en vecka iväg, micke trodde det var minst en månad han var rädd i flera dagar efter det, stackaren.

• pucken

albin är så vansinnigt söt! han ser så belåten ut

vad är dte för tårta? ser jättegod ut!

• pucken

xqin
    jag längtar till killen okejar nästa

• pucken

xqin
    haha ja, han vill vänta till vi pluggat klart och fått jobb. jag är tveksam tyckte det var så himla mysigt att vara gravid.

• pucken

tokig
    åhh låter som en god kombination! har jag aldrig testat, men jag är inte direkt känd för att våga testa nya saker heller.

• pucken

xqin
    ja, vi har en son som fyller ett i april. jag tycker han ska få syskon =)

mel
    det beror på hur man ser det den enda tårtan jag egentligen gillat hittills är prinsess så alla andra jag har gjort har jag varit missnöjd med typ.

• pucken

xqin
    det är vanligt att känna så när man är gravid. jag blev bara spyfärdig, inte mätt.

och här drar vi in lika mycket pengar båda två det är ju det som är så bra när man pluggar

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)