Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag har absolut ingen aning om skallen =)

Jo att hon inte är inne kan man ju inte lita på.. men man kan ju hoppas iaf =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Fru I - Anders undrar vart du har hittat filten med döskallarna på?? =)
    Han gillade dem =)

• Melisabeth

Har en skitkass dag idag.. är helnere och bara grinar.. och jag vet inte riktigt varför... typ allt får mig grina.. störigt värre =(

• Melisabeth

MEn vad fan.. är alla pilska??
    Jag har inte haft minste sexlust sedan månaden INNAN  Ella blev till =(

Fattar inte varför min sexlust är så sjukt låg.. både nu och annars.. har tusan knappt haft lust mer än väldigt sporadiskt och "framtvingat" på typ 2 år.... *suck*

• Melisabeth

Malla - jo problemet är att jag verkligen inte har ngn lust.. och om jag då tvingar mig själv (A skulle aldrig tvinga mig) så mår jag bara skit och typ börjar lipa istället.... =/

Känns som att kruxet sitter i skallen, och då kan inte kroppen slappna av och njuta... Känns som ju mer jag försöker, ju mer vägrar kroppen....

Att inte ha sex nu är helt ok för min del, även om jag givetvis skulle vilja ha lust.. men jag tycker det är en otrevligt känsla att känna ngt, och sedan att Ella sparkar.. de två sakern ahör liksom inte ihop... Men man får väl hoppas att det är som många säger att sex blir bättre efter barn...

Annars tycker jag verkligen synd om gubben...... =(

• Melisabeth

det jag har läst är att man blir känsligare.. och har lättare att få orgasm... inte för att jag behöver lättare med det...

Men eftersom mitt problem inte är fysiskt egentligen så är det ju skitsamma... är ju den psykologiska faktorn som är problemet... antar/tror jag.. funderar på hur man kommer äver det.. har ju inte varit så här tidigare...

• Melisabeth

Ja det är är skumt är ju att vi har gnista och passion - fast på annat sätt... men just sex - där tvärstänger kroppen ner....

ÄR ju inte så att jag vill vara utan - jag vill verkligen vilja... både för min och för Anders skull... Nä jag tror jag är knäpp - är ju inte att jag inte tänder på honom eller attraheras, han är ju jätteläcker, så jag fattar inte..

Nåja.. jag har nu 4 månader kvar först iaf som jag kan ha Ella som anledning... Eller som hon är en anledning.. är ju inget jag skyller på... Får försöka att släppa allt sedan och inte tänka ett skit.. eller nått...

Nåja, trevligt att ni njuter iaf =)

• Melisabeth

Malla - men Ramsey är ju sexig =)
    Han har verkligen pondus även om han inte kan värda sitt språk =)

Tror jag får hala fram Kalla Anka ikväll och se om lusten kommer på... Inte av Kalle skall påpekas, men verkar som att jag slappnar av när jag läser sådana underhållande/lätta saker =)

• Melisabeth

Fru - JO det där känner jag igen.. A säger naturligvis att jag är vackrare än någonsin.... och hur mkt tror man på det när man känner sig som en flodhäst redan innan.. (jag alltså)
    Men är ju bra att han tycker det även om jag undrar vad som är fel i huvudet på honom som tycker det ibland... men men =)

JA Ramsey är tuff =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)