Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Vad ni är härliga, jag måste skratta =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Haha, jo men det brukar vara lite så på en del ställen.. hade ju mäkta roligt när vi var på semester i på Kanarieöarna och jag blev sjuk... och han blandade ur massa mindre flaskor till en större, och hade i saker på en höft... jisses alltså =)
    Såg ut som typ Pippi Långstrumps häxblandning eller nått =)

• Melisabeth

men hörrni - jag som tänkte sluta köpa filtar nu.. men det skall jag visst inte göra =)

Vad för typ av filtar är det ni har taco??
    Jag föreställer mig att man skall satsa på annat än bara flece under sommaren iaf =)

• Melisabeth

Jo det beror väl lite på vart man använder dem kanske... är ju inte så herrens varmt så länge.. så våren och hösten är det nog bra =)
    Men man kanske skulle leta upp ng lite svalare bomulls eller ngt så det finns iaf =)

Jag börjar försöka skärpa mig och ransonera inköpen lite - men är ju bra att hålla ögonen öppna OM man snubblar över ngt =)

• Melisabeth

Ja precis.. snygg är ju en fördel =)

Funderar på om man kanske skulle investera lite slantar i en snygg grön gallerfilt.. de skall väl vara bra iaf =)
    Bra att ha i hängen också när det behövs där (troligen inte på sommaren då)

• Melisabeth

sånär filt som ser virkad ut typ... så det kommer in lite luft och sånt enkelt och bra... blir inte överdrivet varm.... (också att föredra tror jag om bebisen drar filten över huvudet)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)