Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Taco...ja, det var så jag tänkte Men så vet jag ju nada om missfall å så...men om man blir gravid igen så vill man ju inte riskera något!
Taco...ja, det var så jag tänkte Men så vet jag ju nada om missfall å så...men om man blir gravid igen så vill man ju inte riskera något!
nica...men en månad har ni väl tid att vänta ?
nica...du menar att det ska passa precis vid terminerna? Det kan man ju aldrigveta dock och titta på en del här inne som inte ens tagit uppehåll?!! Det viktigaste är väl att det går bra?!!
nica...ett år? Nio månader är det väl? Å du är ju gravid så länge så...
pucken...du kanske skulle behöva gymma och deffa lite om du vill bli "hård" men inte gå ner 10 kilo
Friskis är ju det bästa som finns, speciellt i stan och på en del andra ställen där de har egna ställen, sååå fräscht och billigt, men jag vägrar sunkiga gympasalar som här i Haninge... Funderar på att börja på vattengympa nu när blödningen är så gott som borta...
fru I...jag har ju kört spinning och medelgympa fem gånger i veckan på den gamla goda tiden Nu är jag bara fläskig och betalar 200 i månaden för ett gym jag aldrig går till
*suck* Tänkte att vattengympa är bra nu när man börjar känna av lite i svanskotan å så?!! Å ja, bättre än inget liksom...
Jag är vaken och trött å ledsen... Sambon var ute "på stan" inatt och jag sover så dåligt nu... Blev helt knäckt när jag ser att han gjort av med 700 spänn också...han är så j*vla dum ibland!!!
pucken...ja, jag är ju jättearg men förutom att jag inte rår på Magnus så är jag så trött så jag orkar knappt bry mig... Det är som vanligt med honom... Det mest irriterande är att han bara skulle ta en öl och spela biljard...sen kommer han hem full å jävlig halv tre
*lessen*
pucken...iofs spelar det mindre roll att han är full för han bara somnar ändå då...men jag kan inte somna när han är ute å ränner och vår ekonomi är redan helt jävla kajko så... Å idag fyller mamma år, sååå skoj det ska bli med brunch på stan med bakis-Magnus