Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

BB...den var vi å såg annandag jul. Jag tyckte den var bättre än första men sambon håller med er, han gillar klassikern bättre!!!

letw...som jag gjort nu sist när jag frostade av frysen då På max och "super" så allt man tar fram tar tre dagar att tina

• MallaMojs

Hihi, vilken härlig bild, pucken...

Det snöar ju en massa nu ju Kommer väl vara lugnt på jobbet idag eftersom folk inte kommer dit

• MallaMojs

Bara jag som är vaken

Ja, ni skulle ju ha en pulka - bäst å passa på å åka nu för sen lär det ju försvinna rätt snabbt!

• MallaMojs

kickan, hejdu Hur har du haft det?

• MallaMojs

kickan...men det kan ju vara så individuellt det där ju...eller? Mina bröst gjorde ondare sist jag var gravid, nu är de bara halvömma

Skönt att få säga hejdå till mormor

pucken...ja, hoppas!! Pulka är ju sååå sköj!

• MallaMojs

kickan...jag kommer inte riktigt ihåg hur det var i början nu, men det kan nog komma å gå lite tror jag. Jag vet att du är orolig nu, över allt å inget, men jag hoppas att allt är som det ska!!

• MallaMojs

mel...har du kudde mellan benen när du ligger på sidan, det funkar bra mot min lilla fogkänning i svanken iaf!

• MallaMojs

kickan...jag har ju fokuserat på de 10% i massa veckor nu men jag börjar fatta att det kanske kommer gå vägen nu Klart man inte kan slappna av på riktigt förrän man vet att det är ok därinne - har du någn bra gyn att gå till?

• MallaMojs

kickan...ok, är det skillnad om man haft det innan? Jag har iaf fokuserat på det faktum att det kan bli mf/ma...men nu har jag nästan slutat helt

Klart att de på spec.mvc tar emot dig, om du ringer dit å förklarar din sits så...så har jag upplevt det härnere iaf...men jag vet inte om du får komma dit på ett tidigt vul?!

• MallaMojs

kickan...aha, ok Jaja, jag har iaf varit lite väl orolig på grund av all blödning. Nu verkar det som om att den är nästan helt borta, men jag vågar inte riktigt hoppas på att det är blodfritt för gott ändå... *nervig*

Jag har sagt att jag ska slappa helt efter jag varit på stora UL, så än får jag nojja en månad till

Jag tror du får komma dit om du bara ringer...ta till en tår eller två om du måste

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)