• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

kan man ta lån ensam? tycker det låter som att det inte går, iaf alla trådar jag läst om att lösa studielånet med banklån. jag har inte kollat upp det själv, det har inte varit aktuellt.

• pucken

ah men va bra, varför gnälls så vansinnigt om studielånet då? det är ju lätt fixat!

• pucken

fru
    har ingen aning. jag har för mig att csn har rätt bra ränta, men jag är inte säker. det har inte riktigt varit aktuellt, menjag kan säkert besvara frågan i juni nästa år.

åh jag vill ha en speciell pizza!

• pucken

speciella pizzor, för speciella människor. ska fan tipsa dem om en slogan

• pucken

iiih där for micke till jordbro! inom en timme borde vi veta vad de vill =)

• pucken

ja, de ringde och frågade om han kunde komma idag. helt stört. men de kan väl inte dra dit honom för att säga att han INTE fått jobbet? eller?

• pucken

fru
    det tyckte vi med. jag sökte jättemånga vikariat för ett par år sen, och fick inte svar från en enda. de är så jädra dåliga på att meddela om man inte fått tjänsten.

och om du vill ha billig mat ska du inte ta tasteline billiga smalmatsmeny. tro mig =)

• pucken

fru
    inte direkt. vi brukar handla för kanske en tusenlapp i veckan, och då har vi till alla måltider på dagen. den menyn gick på 1300, så den var ju dyrare än det vi brukar köra med. men det var bekvämt att inte göra en egen lista

• pucken

rakt av superbekvämt! vi kör samma rätter hela tiden annars, så det kan ju vara värt det ändå.

agge avskydde min mat i början, ville bara ha från burk *suck* nu är han helt tvärtom, nu smakar min bättre =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)