Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
det här är ju nästan ribby hur som helst får du komma på fika efteråt även om hon inte bor i porten bredvid!
det här är ju nästan ribby hur som helst får du komma på fika efteråt även om hon inte bor i porten bredvid!
då får vi boka en fluffinsträff innan det då
jag vill också på meandi-träff! och äta fluffins fru, du får fixa det nu
haha micke tyckte jag var knäpp som läste fluffinsboken som godnattsaga igår =) undrar varför.
fru
men jag ju inga kompisar bara ni i tråden ju. kanske ska skicka ett mail till kusinen, och fråga om hon vill köpa nåt till bebisen i magen
fru
just ja, vi ska till ÖF imorgon hade vi tänkt. men micke har säkert lektion, som han kommer på 5 min innan vi ska gå. jag vill inte gå själv *muttrar*
på tal om kusinens förstfödda, han vägde dryga 7kg och var 74 lång på ettårskollen. det var ett bra tag sen agge var så "liten". så trist att killen inte växer ordentligt =( han har problem med maten.
oj ska ni båda två gå? det går säkert bra.
aaah algot har börjat släppa taget när han står vi möbler! tänk om han börjar gå snart
jag hade inte haft ett hål förrän för två år sen =( då var det katastrof i munnen på mig. fattar inte att det bara kan vända! så var jag ju hos tandläkaren i julas för jag bitit av en tand, men det hade jag inte när jag väl var där =)
nä, jag kände att det krasade till i tanden och antog att jag bitit sönder den. det ilade och hade sig tom, men hon såg inget! helknasigt, måste ha bitit i nåt hårt eller nåt, eller ett gruskorn?
malla
jag går till tandläkaren så fort jag misstänker nåt vill inte dra ut på det och sen behöva punga ut med tusentals kronor på en gång.
fru
nää, jag behövde en undersökning ändå. plus att jag fick lagat 4 småhål superbilligt
fru
dra ut på det lite till de snackar ju om frikort på tandvården!
malla
han verkar lite barnslig av sig