Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag skall göra mig iordning också.. vi blev sittandes vid köksbordet och prata en massa om barn och "uppfostran" så tiden drog iväg...
    Men vi skall ta en sväng på stan i lugn och ro och "öva" bort (försöka) min sociala fobi litegrann...... Skolan börjar ju snart snart, och det är väldigt dumt att få panik över mkt folk och liv och rörelse... Så härdning är på gång =)

Fick en tid nästa vecka med psykologen på MVC också.. se om jag kan få ngn rätsida på min rädsla för allt som kan gå fel... Känns skönt att få ngn att vädra det med också =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Låter som full dag Fru =)
    Bra att hon kan roa sig själv också =)

• Melisabeth

Ska man önska sig saker också.. jisses.. jag är inte så säker på att vi kommer få en massa saker.. jag är helt införstådd med att mor vill/kommer köpa ngt i klädesväg, men i övrigt har jag inte tänkt på att man "ska" få presenter.. eller vad det isf skulle vara... hmm

• Melisabeth

SÅ nu har jag varit på stan och varit ute på promenad.. varit lite duktig iaf =)
    Vart inte mkt saker, men lite smått bra iaf =)

Så nu är jag såå trött.. men men =)

• Melisabeth

Letw - jag håller tyvärr med polaren om att du kommer anses skyldig... (ur laglig synpunkt alltså, inte min =))
    Visst är det ren idioti att tvärnita, men att hålla avståndet är du ju ändå skyldig... är ju bara tråkigt att det var halt, så att det inte hann att ta stopp.

Men det kan ju bero på hur långt avstånd du höll, och om han tycker sig haft ngn anledning att tvärnita...... dvs att om det visar sig att du hade hyfsat avstånd, och att han absolut hade nada anledning att tvärnita så skulle det kunna bli typ delat ansvar...
    Men det är nog tvivelaktigt..

Men man kan ju hoppas =)

• Melisabeth

letw - nej avstånd är ju alltid svårt att bedömma.. så det är ju ett probs...
    Vad jag tänkte var ju för honom om han typ, skulle svänga, det var ngn hal fläck, eller tja.. vad vet jag för anledning... men han kanske tyckte sig ha ngn.. även om det låter lite märkligt, vad man har för anledning att tvärnita i en korsning, utom möjligen vid vänstersväng.. men då brukar man ju snarast smyga, inte tvärt.. så tja...

Men det visar sig... =)
    Men jag hoppas att de anser att han inte hade ngn jävla anledning att nita så han blir skyldig.. sådana människor är ju så irriterande så =)

• Melisabeth

Hmm låter ju rätt skumt... hans beteende alltså =)
    Om det var så så är det ju möjligt att han är skyldig - jag fattade det som att han var mitt i korsningen... men om det var framför/vid ljuset så låter det lite som farligt beteende från hans sida... Eftersom även om han såg att det blev gult så skall man ju inte stanna för gult om man inte kan göra det säkert =)

Men men.. man kan ju bara spekulera.. men skönt att ingen blev skadad iaf =)
    Huvudsaken =)

• Melisabeth

Nu skall jag försöka komma i säng i tid ikväll.. blivit 2 väldigt sena nätter.. och jag som skall vända rätt dygnet inför skolan, inte tvärt om... *mutter*

Så nattis på er =)

• Melisabeth

Ohh vad man har missat.. vad trevligt att det satt igång för tokig =)
    Skall ju bli spännande =)

Hmm vad skall man göra idag då tro.. tväta och städa kanske... hmm ja vad roligt. eller inte.. men men =)

• Melisabeth

Kul upptäckt igår;
    Det börjar så smått gå att urskilja bebisens olika kroppsdelar nu när hon ligger rätt... jag påstod att jag hade hittat en knuten näve... A kände och tvekade.. men han tryckte iaf lite på den.. och hej och hå.. lillan tryckte tillbaka, så nog var det en hand alltid =)

smått tufft =)
    Och han blev skitglad =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)