Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

sjukt spännande ju =)
    Man får glädjas åt anra på vägen fram ju...

Hmm testar lillans musiksmak.. till min stillsamma musik så verkade hon typ lulla lite... blev mer rulle nu när pappas Hammerfall kom på =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

MAlla - du har det som mig då...
    Jag borde ta hem böckerna för vårens kurs och börja läsa i förtid.. är rätt hård kurs och ALL litteratur är på engelska.. jag lär ju fatta så jävla mkt..... ÄR apkass på engelska... Så jag borde verkligen börja för att kunna hänge med lite iaf.... *suck*

• Melisabeth

tokig, din mage var ju skitfin... precis lagom sådär =)

Malla - den kommer =)

• Melisabeth

tokig.. nej jag tycker inte alls den är stor.. tycker den snarast är sådär lagom liten. eller hur man skall uttrycka sig.. tydlig och väl synlig men "hanterbar".. nåja, ser så ut iaf =)

Min har minskat... jag tror jag blir knäpp.. över jul var den ju tydlig... nu har den krupit tillbaka igen... jag undrar vad tusan busan där inne håller på med.... men men

MAlla, ja visst är det roligt att jämföra... man ser ju sällan förändringen "live" utan mer på bild när man jämför =)

Pucken - du är tokig =)

• Melisabeth

pucken... jo jag fundera på det.. magen är inte lika "toppig" som tidigare heller så hon kanske lagt sig på tvärsan på ngt sätt... hon sparkas lite här och var numer.. inte bara uppåt som hon mest gjorde tidigare... känns på båda höger och vänter sida nu av och till och lite om vartannat =)

Funderar på om jag känner helt galet.. tycker min livmoder når så högt redan.. men jag känner ingen kant längre ner så... Men det visar sig väl kanske på torsdag hos BM

Nä man får vara tokig =)
    Eller man tom. ska vara lite tokig =)

• Melisabeth

nica - haha, jag blev också skitfundersam när det inte kom in ngt nytt i den gamla.. tänkte aldrig på att det berodde på att den blivit för gammal =)

• Melisabeth

pucken - hon gör nog det.. gäller ju passa på =)

Nej jag undrade om han menade ngt med länken.. men han vågade inte riktigt svara på det =)

JIsses vad du jobbar nica... blir trött av att lyssna =)

• Melisabeth

Jag har nog inget val.... tänker ju inte direkt åka till Örebro.. så om det inte startar för tidigt och jag är bortrest så får det bli Karlstad.

Har ingen aning om hur det är där.. har inte hört så mkt heller om jag skall vara ärlig... Det kanske kommer när man närmar sig... har ju kännts lite avlägset tidigare, men nu börjar det ju närma sig =)

Vad läser du??

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)