Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
puck
jag får, men har inte råd....
haha, så spännande var det att åka pulka
puck
jag får, men har inte råd....
haha, så spännande var det att åka pulka
jag vill oxå ha de färgerna. Jag vet. Beställ och så säger du att dom är till mig Sen att det råkade bli dubbla upplagor vet du inget om
fast jag får verkligen inte:) beställde en heldräkt till med lejon på samt ett par strumpor till från EST:s rea
puck
han är inte så jättebrydd utan har sagt att jag får bestämma=) fast han är ändå intresserad och säger om han tycker det är snyggt/fult. Men han kommer nog köpa sin beskärda del sen när det verkligen blir dags
puck
yes=)
nja, beror på. vad har du köpt för tyg? ibland tar jag samma tyg som mudd om det går. annars på byxorna kan man ju göra resår iaf. men skulle inte rekomendera resår i tröjan dock.
puck
jag har gjort mudd på plysch. det funkar. man får bara ta lite längre mudd eftersom plysch inte är så töjbart som muddtyg. mät runt hans handleder/huvud/fötter/midja så att du får det över.
puck
gör så jag ska sy lite sen. just nu gör jag en avancerad budgetmall
puck
jag är rätt nöjd om vi får det att gå ihop den här månaden....
puck
jo förvisso. 500 spänn till bredbandsbolaget för att flytta bredbandet sen flyttade vi ju in tidigare så det blir dubbla hyror för ett tag. 1000 spänn till det. just nu ligger vi på -600 men det är bara om vi lägger undan för A:s studieåterbetalning nästa månad. Och jag har inte räknat med tågbiljetterna=(
puck
nja, vi klara oss nog. men tack ändå=) jag har räknat in mat för 3000 på det och tar jag bort A.s studielån ligger vi på 500 minus med tågbiljetterna inräknat. Jag vet inte om dom kan vänta med den(bredbandet). sitter och klurar på nästa månads budget för att se om vi kan skippa att lägga undan till lånet denna månad...
i värsta fall får han ta ut övertid i pengar. han vill eg inte för han får bara 50 kr timmen. Men det räcker långt om det krisar.