Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
puck
Vi dansade och sjöng lite Winner bäck, då blev det tyckt och lungt! Men nu är det nog matdags igen!
puck
Vi dansade och sjöng lite Winner bäck, då blev det tyckt och lungt! Men nu är det nog matdags igen!
nica
Jag tycker absolut att du ska åka in till akuten, mycket bättre än att sitta hemma och oroa sig, det blir inget bättre av. Om du åker in kan de inte köra hem dig, då måste de undersöka dig!
Nica
Nu blöder du ju, då finns det ingen anledning till varför du inte skulle få göra ett vul (eller ul, jag har inte riktigt koll på vilken vecka du är i). Håller med Malla, åk bara in ring inte först!
nica
Man står knappt ut med att gå och fundera, man måste få veta. Jag åkte in och gjorde vul när jag blödde i v 6, även fast bm på telefon sa att hon tyvärr tyckte att det var ganska klart att det var mf (riklig blödning och mensvärk i v 6). Det kändes ändå bättre att få det bekräftat. Det är ju mindre risk att det är mf ju längre gången man är!
Det känns otroligt bra när man kommer därifrån och man fått höra att allt ser bra ut!! Men som du säger, Malla, så "duger" det inte så länge, utan man börjar oroa sig igen... Undra just hur jag egentligen överlevde första delen av graviditeten?!? Man borde få lugnande medle utskrivet automatiskt när man testar plus, det borde vara alla kvinnors rätt
Malla
Som mig då första natten på bb, jag sov kanske en halvtimme för att jag inte kunde somna av rädsla för att J skulle sluta andas. Numer är jag glad bara hon ligger ner och är tyst
Nica
Vad skönt! Åker ni in när din sambo kommer hem?
Andreas är rolig... "Du, nu somnar hon snart här i soffan, går det bra?" Nääää, en bebis som sover, det går inte för sig Fast han menade mest om hon skulle äta först eller om hon kunde somna, typ...
Jag bara HATAR vår vagn! Jag vill ha en ny fin vagn som inte rasslar och låter! *surar*
puck
Vi har ett gammalt skrälle som vi fått, min kompis lurade i mig att den var helt ok *muttrar* Eftersom vi fick den brydde jag mig inte så mycket om att titta på den så noga, det var först när vi började använda den som jag insåg hur skraltig den är. Håller på att titta på blocket efter en beganad, och det verkar finnas rätt många ändå!
puck
Nej, vi har inte betalt nått, vi fick den. Men som vanligt när det gäller dem (har jag lärt mig) så handlade det mest om att de ville bli av med den så att de slapp åka och slänga den, typ...