Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

men om man inte vill ha katt så har man inte katt.
    Om man vill ha katt så har man en försäkrad katt.
    Enkel matematik

• Fru Indosaurie

200 kr i månaden?
    våran raskatt kostar ungefär 500 kr/år i försäkring hos agria.

hunden kostar 191 kr/månad och då har vi en livförsäkring på 13 000. En vanlig enkel operation går ju lätt på 20 000 och det skulle jag inte vilja betala. Då skulle vi ha fått lägga undan motsvarande pengar i 10 år för att ha råd.

• Fru Indosaurie

Nu har jag slängt ihop lite bröd. Jag skulle ha köpt mer jäst =/ nu är jag på g! Och wilma sover i patapumen, ett utmärkt tillfälle.

• Fru Indosaurie

men åh, jag skulle ha köpt mer jäst.
    Bajs.

Önskar jag hade en skrivare som funkar, har en miljon papper att skriva ut angående me&i.
    Måste även köpa en pärm, plastfickor, skaffa plusgiro osv..

• Fru Indosaurie

jag pratar automatiskt om såna saker också =)
    inget går mig förbi

Ska ni flytta? Det vill jag också, pappa sa i helgen att han kunde vara borgensman om vi vill låna pengar. Fast det lär väl ammie sätta stopp för

föräldraledighet har vi iofs inte pratat om, eller jo, vi har sagt att vi tar dagen som den kommer

• Fru Indosaurie

tyvärr köpte jag bara en jäst whyyyy? får köpa mer imorrn.
    Bäst att passa på att baka när fred är ledig 9 dagar.
    Sen blir det väl fullt upp med me&i och allt (hoppas jag).

Vi ska åka till dalarna i helgen också tror jag (urk), men då sparar vi iaf 2 dagar på matsedeln, blir det billigare nästa vecka

taco
    Jag kan väl prata med dig även om ni flyttar dit
    nog för att jag aldrig skulle orka något liknande men det är ju jättebra för dom om ni vill det.

• Fru Indosaurie

taco
    ska ni?! coolt!
    då kan vi ses, så har jag träffat ÄNNU fler från tråden

jag kommer bra överrens med freds familj men jag skulle vägra att bo där, det är alldeles för påfrestande med andra.

• Fru Indosaurie

taco
    det har det väl alltid funnits? bergslagskonditoriet eller vad det heter, där fikade vi alltid med pappa haha.
    När ska ni åka?
    Freds föräldrar bor ju i strömsdal utanför grängesberg så då måste vi nog ta det på dit eller hemvägen.
    Det är lite väl långt att åka för att fika, framför allt eftersom att vi bara stannar i 2 nätter.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)