Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, jag hade ju tänkt att jag skulle installera skrivaren och skriva mina omdömen, och sen skriva ut dom på skrivaren till imorrn

• MallaMojs

Nu är den installerad och de mexikanska köttbullarna är klara

Taco...eleverna ligger på mig som hökar efter sina omdömen, kanske tror de att jag ska vara snällare eftersom jag är ny

• MallaMojs

fru I...när kommer kläderna??? Haha, känner att jag behöver dom nuuu

• MallaMojs

Åhhh, vill ha mina kläder nuuu ju Hihi! Näe, jag bara undrade faktiskt!

Nu har Magnus dragit på innebandyträning och jag är alldeles för slut för att sätta mig med omdömena nu får bli imorrn - efter min sovmorgon!!!

• MallaMojs

Mel...jaaa, jag ska bara hämta den torra tvätten i källaren och sen blir det popcorn och TV

• MallaMojs

letw...ja, det kanske är roligare att ge någonting som är till bara henne Tänker på en sån där ögonmask som man har när man sover Hihi!

Nu är det snart Hello Africa/Du blir vad du äter...vi får se vad det blir!

Å ja, Mel - mitt andranamn borde vara Alfons!!

• MallaMojs

Jag har ju också shoppat för en tusing nästan... Jag tyckte dock att det var mest kläder för lite större barn än bebisar så jag shoppar loss sen, när jag vet att de faktsikt kommer till oss...

Har känt bebbarna ganska så mycket sedan första sparkarna, men nu är det så dött därinne... Åhhh, jag hatar att nojja!!!

• MallaMojs

Jag tror att de är fortfarande ganska så små och så har jag ju moderkaka fram och bak vilket dämpar en del... Vill bara att de ska bli lite starkare NU

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)