Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Åhhh va lack jag blir...det går inte att sätta på skrivaren

• MallaMojs

Kan berätta att TS i den tråden RÖKER fast hon är gravid Jävla pucko!!

• MallaMojs

Jag har inte alls läst tråden men var bara tvungen att fråga en sak där... *grrr*

• MallaMojs

Men hur många är det som väljer att inte amma för att kunna supa skallen av sig då? En?

Jag måste fråga er bakexperter en sak Det står att man ska vispa smör och farinsocker påsigt - ska smöret då vara smält eller bara rumstempererat???

• MallaMojs

Jag blev totalt utestängd från FL, men jag tog rumstempererat smör Blåbärsmuffins blev det - de ser lite skumma ut, men det blir ju så när man blandar i frysta tinade blåbär Hoppas de smakar mums iaf!

Nu ska vi snart laga lördagsmiddag - pasta med kräftstjärtat och vitlöksbröd Sen blir det film för hela slanten!!

• MallaMojs

Tjolahopp tjejjer... Vilket skitväder det är här - och vi som måste ge oss ut och åka till Elgiganten å skrika lite... Skrivaren funkade i torsdags när vi installerade den, men nu är den död, går inte ens att sätta på f*nskapet Blir så trött på sånt!

Imorrn är det måndag och äääntligen läkar- och bm-besök igen

• MallaMojs

Hej i söndagen! Vi fick ingen ny skrivare eftersom det inte fanns någon på lager, pengarna tillbaka och de handlade vi lunch och mat för Haha!

Jag hoppas också på motion i form av långa sköna promenader i början när de kommit

• MallaMojs

Mel...ja, vet inte hur vi ska ha råd med skrivaren nu men men... Haha Kan ju skriva ut det viktigaste på jobbet iofs, men det är ju ändå bra att ha. Den här var med scanner och kopiator också, vill haaa - men vet inte om vi lyckades få tag i ett måndagsex eftersom den funkade i en dag...

Taco...ja, jag ser fram emot prommisar med vagnen....myyysigt verkar det!!

• MallaMojs

Taco...ja, man kan ju hoppas - om jag ens vågar ge mig ut med två småttingar ensam

• MallaMojs

Åhh, varför kan ingen åka med oss till Ikea och Toys'r'us och handla en massa till barnen Hihi...

taco...ja, jag hoppas det Just nu vet vi ju inte riktigt om vi ens kommer hinna få vagnen tills de kommer - lite produktionsproblem i Kina...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)