Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken...ja, en vit/turkos/brun sak beställde jag också... Vågar inte prova den knappt, är såå stor ju...men sen ska jag garanterat ha den!
pucken...ja, en vit/turkos/brun sak beställde jag också... Vågar inte prova den knappt, är såå stor ju...men sen ska jag garanterat ha den!
pucken...hur var det med den där porrbelysningen förresten?
pucken...finns det? Å hur är den där barnaffären? Det finns (fanns?) ju en finfin inredningsbutik uppe vid Åbyplan, har du varit där?
fru I...jaaa, de var superfina Skulle dock vilja ha en filt till, men i annan färgkombination...är det något som kommer?
Vart kan man annars köpa sånna filtar, inte fleece som det är överallt?
puck...aha, det var den du menade
pucken...ja, man kanske inte ska fråga när man knappt har tittat runt... Jag vet i f*n hur jag ska orka gå på långa shoppingrundor liksom
Ja, kanske behöver jag en proffs som hjälper mig, som kanske fru I istället frö Magnus Haha!
Alla som vill baka någonting till mig är varmt välkomna
Haha!
Läste just i katalogen att vagnen + två liggdelar väger TRETTIO kilo Shit!!!
En tråd som diskuterar detta just nu - verkar som om att det är feltryckt i katalogen, men sittvagen vägen 18 kilo. Vagnen känns ju väldigt lättkörd, men då har jag ju inte testat i uppförsbacke eller upp för trappor Ojojoj
Haha, snacka om vältränad jag kommer bli
Konstigt att du inte hör ljudlös? Hihi...
pucken...nope, ingen hiss...och jag tror att vagnen blir så tung för att det är sittvagnen som man monterar på liggdelarna på, så det adderas!
Ska jag vara hela ärlig så vet jag inte alls hur det kommer bli... Det är hårdliftar men man kan lyfta av dom och bära också...men vi måste nog ändå upp med hela vagnen till lägenheten så... jaja, vi får väl se - annars kan väl någon utav er proooo's hjälpa mig att sälja vagnen på nätet