Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mel...draken??? Nu blev jag ju jättenyfiken på vad ni ska byta till
Mel...draken??? Nu blev jag ju jättenyfiken på vad ni ska byta till
Mel...aha, spännande namn, fint tycker jag! Jag vet ju att ungar kan vara grymma mot varandra, och då behövs inte ens ett efternamn eller ett rim - och så tror jag att drakar är ju lite häftigt numera så, att bli kallad Draken kan ju vara skithäftigt
Kickan...ja, jag sa ju att det är en tjej därinne Eller?
kickan...kommer du ut i förorten och träffar mina nyfödda tvillingar då också eller?
Jaha, nu pratar ni om fler barn.... Jag tror inte att det blirnågé mer IVF för oss, om tjejjerna kommer och mår som de ska...men kanske ett försök den naturliga vägen - vår enda chans att få en son, men vi får väl se
Mel...ja, tyckte det var praktiskt Haha, allvarligt så trodde jag ALDRIG att båda skulle fästa och stanna kvar
inte med tanke på oddsen från start att ens ett ska fästa och allt blödande...
Mel...ja, vi har ju inte sett att de kommer till världen och mår bra å sånt ännu - vågar inte riktigt ta ut något ännu
Mel...Ja, högst troligt så går det bra - längtar till UL om ett par veckor så jag får bekräftat att de växer som de ska å så...men samtidigt så vet man ju aldrig, varje gång jag släpper garden helt å hållet så händer det något jobbigt så jag är på min vakt ett tag till.
Fru I...hihi, låter som om att du har lite problem - har graviditeten med W gjort det värre, eller var det så redan innan?
Jaaa, det är MIN tur nu...men det är ju inte alltid "hon däruppe" fattar det Haha!!
fru I...menade mest generellt
Guuud, vilken tragisk pappa på "Lyxfällan"
fru I...hihi Så sött!!
fru I...jag tycker det låter sött, man kan ju vända på det också liksom
Samma sak här...*snaaark*
Nattinatti