modifast start.....
va e de...???
va e de...???
aha... hmmm, e de nå bra då??
oki... Kanske man ska testa..
Oki, ska kika
TS..
drack du länge det där, för att gå ner i vikt.. då det började att synas iaf??
Har beställt prover nu iaf.. så får se..
Såg att det fanns drycker o typ nån kex... vilken hade du?
Man "dricker" det varje dag då, eller.. asså beställer jag 1 av nåt, så får man typ 8 påsar av något.. i 8 dagar för typ 95:- (nåt sånt)
TS.. oki, ska nog kanske testa de då...
har som 10 kilo jag vill gå ner eller rättare sagt 8 kg. Har testat med allt, motionerat o dittan o dattan.. men det biter inte på mig.. Å svälta mig, har jag ingen lust till att göra.. Äta sunt det gör jag... visst 1 dag på helgen äter vi lite godis, men har dragit ner på det rejält.
Vet som inte vad annat man kan göra..
Har nå bantningspiller här hemma, men fisig som jag är, så har jag inte "vågat" använda dom.. Fast det står inte om nå konstigheter på dom heller..men, men
Sen när man har fått 2 barn, så är dom sista kilona vääääldigt svåra att bli av med.. Hade 3 kilo kvar efter att jag fått mitt första barn.. nu har ja två barn.. å har ännu 8 kilo kvar till den vikt jag en gång hade.. Åsså e det 2 år sen jag fick minstingen..
Jaja, det e bara att testa sig fram..
TS. hur länge har du druckit det där? Man måste väl sluta nångång..? Behåller du din vikt då du har slutat, eller går man upp igen kilona lika fort?
Aaaa, måste nog oxå kompitera med annat.. typ frukt o sånt.. skulle bli tokig av att inte ha nåt att tugga på.. hihi, morötter kanske
Oj, nu vart det långt!
Oki,.. då e det bara att vänta på proverna då.. få se hur de är.. jag e ju lite smått kräsen.. hoppas det går att dricka.. men jag ska minsann testa.. slinker dom ner lätt, så ska jag köpa några påsar..
Jag e ju sån att det ska synas på engång.. vill de! Så hoppas..hihi
Lycka till alla ni andra!
Taack carina p, för svar o tips..
Jaaa, vill jätte gärna ha mer tips om hur man kan blanda "drinkarna"
Väntar fortfarande på prov påsarna.. Undra hur länge de ska ta.. hihi, nog för att ja beställde dom igår, tror jag att det va!
oj, 11 kilo på 1½ månad.. rätt bra du!
Har du "mkt" du vill gå ner nu då?
Hur länge dricker du dom???.. tills det får vara nog? Eller tills du har nått din målvikt?
Eller dricker du lite längre än målvikten, så man stannar kvar där man vill va..?
hihi, många frågor, ja vet
Oj! Hoppas ögat är bättre nu då.. å hoppas karl fick sig en känga oxå!