• Misery

modifast start.....

i morgon börjar jag att dricka modifast o ska gå ner många kilo tänkte jag.....
    finns d nå fler som ska börja eller håller på med modifast...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-21 17:05:22:
    vill ha peppning o stöd av er som äter modifast eller har gjort d eller ska göra...
    självklart så har alla rätt till en åsikt

• Svar på tråden modifast start.....
  • Killarna Larsson

va e de...???

• KatjaMarina
    Killarna Larsson skrev 2006-12-31 23:07:51 följande:
    va e de...???
    pulverdiet. Finns på Apoteket.
  • Killarna Larsson

aha... hmmm, e de nå bra då??

• KatjaMarina
    Killarna Larsson skrev 2006-12-31 23:11:41 följande:
    aha... hmmm, e de nå bra då??
    Smakade bättre än Nutrilett om jag vill minnas.
  • Killarna Larsson

oki... Kanske man ska testa..

• Misery

d funkar förra omgången gick jag ner tjugo kilo på några månader....o gott är d oxå smakar som milkshake....finns att beställa prover på www.modifast.net alldeles gratis...dessutom billigare att beställa därifrån oxå än tex apoteket.

• Killarna Larsson

TS..
    drack du länge det där, för att gå ner i vikt.. då det började att synas iaf??
    Har beställt prover nu iaf.. så får se..

Såg att det fanns drycker o typ nån kex... vilken hade du?

Man "dricker" det varje dag då, eller.. asså beställer jag 1 av nåt, så får man typ 8 påsar av något.. i 8 dagar för typ 95:- (nåt sånt)

• motalatjej

jag kör xtravaganza, med start idag, så här kan jag oxå hänga på... bygger å samma princip..

• Misery

killarna larsson jag man dricker d varje dag fyra påsar om dagen så ett paket räcker två dagar o ett paket kostar 95 kronor man går ner fort i början ju mer man väger ju mer går man ner tror jag....jag körde på i tre månader ungefär sen började jag äta lite o dricka modifast samtidigt...
    men nu ska jag försöka köra några månader på ren kur
    motalatjej....lycka till...

Svar på tråden modifast start.....