• jezzzica

modifast start.....

halloj! hänger på här också

skall börja imorgon.... om man skickar efter det från sidan hur lång tid tar det innan det kommer??

jag hade tänkt mig att ha detta som en kickstart och sedan köra på med GI fas 3. alltså äta allting i fullkorn men inte kakor bllar-godis-dricka.

• jezzzica

carina p:

skickar massor av kramar till dig, hoppas du orsakade sveda och värk på honom med...

Det gör ingen skillnad på kalorierna när man blandar med minimjölk eller? Jag vill gärna ha fler tips på saker som man kan blanda i

kram

• jezzzica

jag är inne på andra veckan nu och det går hur bra som helst..gått ner 5 kilo så jag är också supernöjd! fast jag alternerar mellan nutrilett och naturdiet...väntar fortfarande på mina prover från modifast så jag får se om jag provar dem innan min kur är slut...

hur länge kör ni?

• jezzzica

ohhh herregud va goda de var! fick dem idag och tog en potatissoppa till middag och sedan choklad till efterätt det var ju rena lyxen efter att ha kört nutrilett i en och en halv vecka!

misery:

okej men skall du köra ren kur eller fasa in måltider? För när de är så goda hade jag kunnat tänka mig köra två veckor till på detta....

• jezzzica

aha nu läste jag tidigare i tråden och ser att du kört ren kur i tre månader tidigare....oj det var länge, men det gick bra eller?

• jezzzica

jag har gått ner 7 kilo på en och en halv månad.

Jag körde hel kur i tre veckor och då gick jag ner 5 kilo men jag åt på lördagar både godis och mat! Jag kunde inte leva utan mitt lördags godis

Men nu går det lite trögare men jag äter c.a. 2 modifast per dag och äter antingen frukost eller middag istället. Men de är såååååå goda!

• jezzzica

ja det är verkligen supergoda! känns verkligen som man "syndar" när man dricker dem

Jag skall gå ner 20 till tänkte jag mig Kommer nog kura lite då och då och varva med mat och sånt. Så det blir en "nyttig" nedgång.

DU är oxå superduktig!! Hur mycket vill du gå ner?

• jezzzica

hur går det för er allihopa???

• jezzzica

tini:

Gott jobbat!!! superduktigt!

Nu är det ju bara 6 kilo kvar

• jezzzica

jodå det går åt rätt håll iaf. Man blir över exalterad över de där första kilona men sedan när det går trögt så blir det jobbigare men man skall väl bli smal någongång??? hahaha

Jag vägde under 60 kilo sist när jag gick i 1:an på gymnasiet! typ 10 år sedan.... men inom ett år borde jag vara där igen

Duktiga vi är!!

• jezzzica

snusfia::

Oh my lord!!! gud va duktig du är

Hur länge äter du vanlig mat mellan?? ¨

60 kilo, herregud kan inte ens fatta hur mycket det är egentligen...

• jezzzica

så himla duktig du är!

Nog för att du var snygg innan  men guuud vilken skillnad!

SKönt, har haft äta dagar nu i 4 dagar...men då är ju itne allting förstört, skall börja imon igen... japps!

• jezzzica

och tack för den! pepping är underbart

• jezzzica
    Misery skrev 2007-02-10 08:28:55 följande:
    hej hopp lördag morgon jag klarade affären i går utan att köpa nå godis enda jag köpte var lite äpplen....har gått ner ytterligare ett kilo nu...hmm låter ju nästan som att jag skryter hmm men jag är ju bara så glad att d går så himla bra den här gången.....hur går d för er andra då.....ha en trevlig lördag förresten.
    Va duktig du är!! Bra kämpat Inte skryter du. det är ju bara roligt att höra!
  • jezzzica

halloj! måndag morgon och en ny vecka! Idag kan vara starten på resten av ditt liv! haha vilken klyscha

Idag börjar jag igen efter ett par dagars (läs vecka) bortfall och nu så är det beach 2007 som gäller. Jag har iaf inte gått upp under mitt uppehåll så det känns skönt!

Jag tycker verkligen alla är superduktiga och tänk på att en dag eller två inte förstör allt utan det är bara att ge sig på det igen!!

Jag har verkligen problem med att få i mig vatten och jag orkar inte hålla på och kämpa med det utan jag dricker när jag är törstig och det fungerade sist...

• jezzzica

tini:

usch jag lider med dig, hatar att ha ont i magen... jag börjar faktiskt få lite känningar av det också. Men är det modifasten tror du?? Jag brukar alltid få det av fet mat annars...och detta är ju allt annat än fet mat! haha

Men för mig går det sådär men jag tragglar på men kör inte ren kur längre för det klarar jag itne av riktigt.  Men skönt med denna lilla pepptråden tycker jag!

Ha det bra så länge!

• jezzzica

dreamsmiley: inte när jag beställde då tog det kanske 4-5 dagar

Svar på tråden modifast start.....