Inlägg från: Dreamsmiley |Visa alla inlägg
  • Dreamsmiley

modifast start.....

Var köper ni modifast? Och ni som kör ren kur? vad finns det för alternativ?? soppor och drinkar eller?....Hur mycket har ni gått ned och på hur lång tid??

• Dreamsmiley

läste lite på modifast hemsida..

• Dreamsmiley

Ska nog testa.. blir ju lite dyrt men igentligen är det väll kanske inte så farligt.

• Dreamsmiley

Hej på er! Jag har ne liten fråga till er som kör efter modifast program, ren kur 2 veckor sen 3e veckan ett mål riktig mat osv..
    Jag sitter här och räknar lite, har fått ett erbjudande på telefon om en annan kur som skulle kosta 1744:- för en månad, nu undra jg vad ni betalar för en månad?

• Dreamsmiley

ja jag räknade ut att för 2 veckor ren kur blir det 700 kr..

• Dreamsmiley

det är Herbalife jag fått erbjudande om.. vet inte riktigt hur jag ska göra.. 1744:- är ju ganska mycket pengar. Iallafall för oss..

• Dreamsmiley

men sen vet jag itne vilket som är bäst.. Herbalife är ju väldigt kännt, och man blir tydligen jätte pigg av detta också.. grejen är ju det att det räcker inte bara med en månad..
    Men man kanske kan börja med det och så sen kanske man kan fortsätta med modifast.

• Dreamsmiley

mm jag kanske ska börja med modifast och se hur det går..känner man sig mätt och så? eller går man runt och är konstant hungrig??

• Dreamsmiley

jag har gjort det.. men dom verkar inte komma...

• Dreamsmiley

snusfia: hur komd et sig att du kom till denna tråden?? :) har du börjat med modifast??

• Dreamsmiley

fårjag fårga en sak för er som beställer fårn modifast hemsida. Jag beställde prover för dryg 2½ vecka sen.. men dom verkar itne dyka upp... sla det ta sån tid?

• Dreamsmiley

gick in på min sida och där stod det inom två veckor så..

• Dreamsmiley

Jag tycker en pulverdiet är jätte bra början.. Och jag tor rinte man bara dricker denna.. Jag har tänkt börja snart men självklart har ja även börjat motionera och sånt. Och som Anna i du blir vad ud äter gjord emed en tjej. Hon satte hene på pulver diet i en vecka för att minska magsäcken. så att hon inte skulle äta så mycket. Tycker det är ett utmärkt alternativ.

Svar på tråden modifast start.....