Inlägg från: Ackusativobjekt |Visa alla inlägg
  • Ackusativobjekt

modifast start.....

Måste bara fråga..

Om man går upp 1,2kg bara av att äta lite tonfisksallad (något jag ser som nyttig mat)och kostersättning, börjar man inte fundera över dieten man går på då? Ni kan ju inte äta modifast resten av livet och så fort ni börjar äta normalt igen kommer ni ju gå upp i vikt. Är det inte enklare att ändra sina "vanliga matvanor" och göra dem hälsosammare på en gång istället för att försöka ta en genväg med en kur?

• Ackusativobjekt

Fast om man ändå går upp en del igen, går det egentligen inte lika fort om man börjar med att äta hälsosamt på en gång istället? Som jag förstått det rasar kilon ganska fort bara av att man lägger om sin kost om man har övervikt att bli av med.

Om man till exempel går ner 10kg på kanske 2 månader med modifast (vet inte i vilken takt man tappar vikt tar bara ett exempel) och sen går upp 5kg igen, på vilket sätt är det bättre än att lägga om sin kost och istället tappa 5kg på 2 månader och sen inte lägga på sig mer igen? Det blir ju -5kg i båda fallen?

Jag tycker att det är upp till var och en hur man vill gå ner i vikt och det är starkt jobbat att ni tar tag i problemet men jag tycker det verkar lite ologiskt.

Svar på tråden modifast start.....