• Misery

modifast start.....

hej igen tredje dagen för min del o d går bara bra har tappat lite granna i vikt för jag kan inte låta bli att väga mig varje dag hi hi....nu känns d i alla fall som att man är på g igen....hoppas d går bra för er andra oxå

• Misery

Dreamsmiley...låter som att modifast blir billigare men jag är så lat att jag inte orkar tänka....men varje paket kostar 95 kr om man beställer från hemsidan då. o ett paket innehåller åtta påsar o räcker två dagar....så du kanske kan räkna ut d....

• Misery

Dreamsmiley varför inte börja med modifast jag har bara gott att säga om d i alla fall för mig funkar d hur bra som helst...

• Misery

i dag är d min fjärde dag o i dag känns d jobbigt....har varit nära att gå ner till affären flera gånger för att köpa något men jag SKA inte.....tycker att dem första dagarna är värst o visst kan man känna sig hungrig men d går över kom ihåg att dricka mkt oxå...d e något jag är väldigt dålig på att komma ihåg....

• Misery

snusfia.....vad du är duktig som gått ner så mkt....på hur lång tid är d....

• Misery

snusfia jag är väldigt impad av dig måste jag erkänna....skulle behöva gå ner väldigt mkt jag oxå d jag är rädd för d e skinnet att d bara kommer att hänga....o tyvärr så finns ju inte dem pengarna som d kostar att ta bort d ....men men ....d får man ta den dagen ifall den nu kommer.

• Misery

hej hoppsan dag fem för min del o jag har gått ner tre kilo sedan i måndags...mätt mig har jag inte gjort d gö jag på måndag...känner mig nöjd men e väldigt sugen på saker...måste köpa funlight i dag o e hemskt osäker på ifall jag fixar att inte köpa nå gott....men men jag måste handla saft för vatten får jag inte i mig....jag är glad att d går så bra som d gö i alla fall...kram på er alla

• Misery

hej hopp lördag morgon jag klarade affären i går utan att köpa nå godis enda jag köpte var lite äpplen....har gått ner ytterligare ett kilo nu...hmm låter ju nästan som att jag skryter hmm men jag är ju bara så glad att d går så himla bra den här gången.....hur går d för er andra då.....ha en trevlig lördag förresten.

• Misery

hej igen...har varit hos brorsan på kalas åt ingenting drack bara lite fun light...andra prövningen var mcdonalds där dem andra åt middag men jag åt ingenting där heller...tredje prövningen var godisaffären i hummelsta åkte inte in där heller fast jag var så himla godissugen....så i dag har man skött sig ....

• Misery

åhh i dag är jag så sugen på nå gott var jättenära att jag tog med ungarna ner till pizzerian men jag fixade d.....vissa dagar är bara så jobbiga så jag vet inte vad.....hur har helgen gått för er andra då...

Svar på tråden modifast start.....