• Tini

modifast start.....

Misery skrev 2007-02-06 16:41:21 följande:
    hej allihopa ts här....har haft uppehåll länge för jag kände mig inte motiverad men började om i går o nu sjutton ska d gå har jag bestämt mig för.....vill inte skriva ut min vikt för jag skäms så för den.....heja på er andra vad duktiga ni är.
    Hej!! Hoppas det inte gjorde ngt att jag startade upp din tråd igen!

Du kommer att klara det nu!  Inte behöver du skriva din vikt,. jag bara gjorde det för att peppa mig själv..

Tycker detta är en bra stöd/push tråd!
    ****Stolt mamma till William 050210****
  • Tini

Misery skrev 2007-02-07 12:21:59 följande:

hej igen tredje dagen för min del o d går bara bra har tappat lite granna i vikt för jag kan inte låta bli att väga mig varje dag hi hi....nu känns d i alla fall som att man är på g igen....hoppas d går bra för er andra oxå

Åhh vad roligt! Duktig du är! Man blir mer motiverad när man börjar se att det händer något.  

Hoppas du kommer in i din fina nya blussnart!

Här går det bra.. kommit in i rutinerna nu. Känner mig faktiskt smalare! Härlig känsla!!
    Skrattande
  • Tini
    Playing the angel skrev 2007-02-06 20:29:47 följande:
    Åh vad duktiga vi är allihopa!! Jag känner så här på 5:e dagen att det händer något. Känns som om magen är mindre faktiskt. Ska mäta och väga på fredag när det gått en vecka. Har börjat kolla upp recept osv för att kunna äta schysst även efter pulvret, så man inte går upp allt igen. Vet att jag behöver lägga om hela mitt liv och det känns verkligen tungt, men det är bara att bita i det sura äpplet om man ska må bra. Förut har jag i princip levt på snabbmat, lunch som middag.. Si vis amari, ama.
    Vad roligt!!  Starkt jobbat!! Glad
  • Tini
    Dreamsmiley skrev 2007-02-08 13:45:25 följande:
    mm jag kanske ska börja med modifast och se hur det går..känner man sig mätt och så? eller går man runt och är konstant hungrig??
    Modifast funkar jättebra på mig! Inte alls sugen eller hungrig. Tvärtom , får nästan påminna mig själv att komma ihåg att ta drinken. Och den är sååå god! Det är värt o pröva! Tror man kan beställa prover på modifasts hemsida.
  • Tini
    snusfia skrev 2007-02-08 22:48:37 följande:
    nädå, ville bara titta in och peppa lite photoshop tips och länkar: www.familjeliv.se/Bloggar-1-15/b3363.html
    WoW Starkt jobbat! Är superimpad!  Var roligt att du är med och peppar som en förebild för alla som vill gå ner i vikt!!
  • Tini
    Playing the angel skrev 2007-02-09 08:28:12 följande:
    Snusfia- Herregud vad du har kämpat väl!!! Hoppas det går framåt för alla er andra också. Själv har jag idag gjort min första mätning och kunde väl anta att det inte skulle hänt så mkt eftersom jag som jag tidigare berättade trots allt är smal, men med bukfett. Jag är glad över första veckans resultat med 2,3 kg nedgång och 5 cm på midjan  Nu är det bara att fortsätta kämpa iallafall en vecka till så får vi se om det blir något mera!! Ser dock inte fram emot helgen. Det är då det är värst tyvärr tycker jag, men det klarar vi nog!! Lycka till allihopa. Si vis amari, ama.
    Vad roligt att du gått ner så mycket! Speciellt vid midjan! Grattis..Skrattande
    Du klarar av helgen, har du fixat det så bra nu så klarar du det lätt!!
  • Tini
    Misery skrev 2007-02-09 11:21:56 följande:
    hej hoppsan dag fem för min del o jag har gått ner tre kilo sedan i måndags...mätt mig har jag inte gjort d gö jag på måndag...känner mig nöjd men e väldigt sugen på saker...måste köpa funlight i dag o e hemskt osäker på ifall jag fixar att inte köpa nå gott....men men jag måste handla saft för vatten får jag inte i mig....jag är glad att d går så bra som d gö i alla fall...kram på er alla
    Grymt!!! Vad bra! 3kilo redan Förvånad Grattis!!!!
     Måste också dricka en massa Funlight för att klara av de.
  • Tini

Hej hopp! Här går det Seeeeegt.. Har fått så ont i magen o magkatarren har kommit tillbaka. Så jag kan inte köra ren kur längre. Men försöker!
    Idag var det vägning igen...Inte mycket nu.. bu.
    Starvikt: 63kg Midja: 88cm Målvikt 55kg
    Idag: 6/2 :61kg Midja: 86 Viktnedgång: -2kg
    Idag: 13/2: 60.5 Midja 86 Viktnedgång: -05kg (2.5kg)

• Tini

Ja, det är skit med magkatarren. Har börjat att dricka ett glas Aloe Vera om dan och det känns faktiskt lite bättre.
    Har dragit ner på modifasten till 2-3ggr om dan istället.

jezzzica skrev 2007-02-14 09:25:00 följande:
    tini: usch jag lider med dig, hatar att ha ont i magen... jag börjar faktiskt få lite känningar av det också. Men är det modifasten tror du?? Jag brukar alltid få det av fet mat annars...och detta är ju allt annat än fet mat! haha Men för mig går det sådär men jag tragglar på men kör inte ren kur längre för det klarar jag itne av riktigt.  Men skönt med denna lilla pepptråden tycker jag! Ha det bra så länge!
    Jo jag brukar också få det om jag öter för fet mat, men så borde ju fallet inte vara nu. Hur går det med din katarr??

Och ni andra!!
    F*n va bra ni är!!!
    Misery skrev 2007-02-14 11:57:55 följande:
    för mig går d trögt har stått still på samma vikt nu flera dagar vill ju gå neerr juuu....men d e väl så att man tappar mest i början sen går d trögare...
    Men det är nog fullt normalt!  Bara t o kämpa på! Du är ju så grymt duktig!!
  • Tini
    Dreamsmiley skrev 2007-02-15 22:01:31 följande:
    fårjag fårga en sak för er som beställer fårn modifast hemsida. Jag beställde prover för dryg 2½ vecka sen.. men dom verkar itne dyka upp... sla det ta sån tid?
    Min beställning kom samtidigt som proverna. Typ efter en vecka.
Svar på tråden modifast start.....