• Misery

modifast start.....

hej jag är inne på dag åtta nu med bara pulver några äpplen har slunkit ner i och för sig....o så dricker jag funlight för vatten får jag inte i mig alls...
    har gått ner fyra kilo men bara minskat två cm runt midjan....men jag känner mig nöjd o fortsätter med modifast....

• Misery

hej Tini....tråkigt med din magkatarr.....men du har i alla fall gått neråt o inte tvärtom du får ta nya tag när du mår bättre sen krya på dig....

• Misery

för mig går d trögt har stått still på samma vikt nu flera dagar vill ju gå neerr juuu....men d e väl så att man tappar mest i början sen går d trögare...

• Misery

äntligen har vågen rört på sig så nu går d sakta neråt igen...

• Misery

hej hopp jag var o hämtade ut modifasten i dag den här gången funkar d jättebra har inte fuskat någonting o vågen går sakta neråt....

• Misery

jag förstår inte jag är hungrig hela tiden o så himla sugen på saker...har varit frestad att köpa saker men lyckats hålla mig ifrån att göra d...intalar mig själv att d faktiskt inte är sååå gott me grillad kyckling o att det faktiskt finns kvar sedan när jag slutar med pulvret.....håller tummarna för er andra oxå.

• Misery

jezzzica har du kört med modifast sedan nyår eller har du gått ner på annat sätt...

• Misery

jaha då har misery fuskat oxå gjorde tonfisksallad o kunde inte låta bli att äta två portioner av den o sen två såna där choklad som är kostersättning slank ner....undrar ifall man går upp nu nå kilo fast d e klart d kunde ju ha varit värre....o jag som var så stolt o duktig enligt mig själv.....

• Misery

jahap 1.2 kilo gick jag upp bara för att jag åt igår väldigt vad kroppen måste suga i sig när man börjar att äta igen

• Misery

japp i dag föll jag dit har ätit en grillad kyckling två semlor en chokladkaka fy sjutton vad dåligt av mig....
    ackusativobjekt....när man dricker pulver o sen börjar äta så går man alltid upp lite men d e klart man måste ändra sin livsstil modifast e en snabb väg för att gå ner i början o självklart ska vi inte dricka modifast för jämnan heller...

• Misery

tini jag förstår dig revben är ju såå himla smarrigt men fy vilket dåligt samvete jag fick efter att ha fuskat men nu är vi på rätt väg igen....
    varför känns d som att man måste försvara sig för att man går på pulverdiet...jag tycker att d e ett bra sätt att starta på d viset i alla fall.....

• Misery

håller på dig tini du har vettiga åsikter förstår inte varför en del måste lägga sig i sånt dem inte har med att göra.....hur går d för dig för övrigt....

• Misery

hej hopp synd att d skulle bli lite otrevlig stämning i tråden.....för mig går d inget vidare har haft några frossardagar men i dag är d okey igen....får mina infall ibland tyvärr.....

• Misery

jag dricker hallon choklad vanilj o kaffe o av dem gillar jag choklad minst faktiskt.....
    tini jag tycker inte att du varit otrevlig alls....

• Misery

oj oj lyckades stå emot syrrans förslag att gå ut o käka pizza...o till ungarna lagade jag kött o ris som är sååå gott men jag stod emot oxå d....intalade mig hur dåligt samvete jag skulle ha för d sen......så jag satte mig vid datorn istället

• Misery

hej hopp hur har ni haft d i helgen jag fuskade med pizza i lördags annars har d funkat bra.....

• Misery

hejsan hej....här går d sådär har fuskat en hel del faktiskt men nu måste jag skärpa mig.....

• Misery

heja alla modifastdrickare hur går d för er...jag fuskade i fredags åt två semlor o blev så jäkla dålig fick tillbringa två dagar på dass o d var inte kul men d var straffet ha ha...
    nu har jag skött mig hela helgen med modifast hur går d för er andra då

• Misery

vad duktig du har varit tini o vad mkt du har minskat i midjan...min midja den står still konstigt nog men jag har gått ner några kilo jag fortsätter ett tag till med bara ren kur för jag har en del jag vill bli av med....

• Misery

hej Tini tyvärr så går d inte alltför bra med mig har fuskat jättelänge o har ingen motivation alls känns d som.....o d märks ju på vågen den går upp o ner....men får väl ta mig i kragen o skärpa till mig snart....

Svar på tråden modifast start.....