modifast start.....
ja, snart under det hemska 60kilos strecket!! fastnar alltid där. Vägde mig i morse o väger nu 60kilo! Det går segt, men iallafall neråt! Ska bli roligt o väga sig i morgon!!
ja, snart under det hemska 60kilos strecket!! fastnar alltid där. Vägde mig i morse o väger nu 60kilo! Det går segt, men iallafall neråt! Ska bli roligt o väga sig i morgon!!
Attans , jag har oxå trillat dit! Gick ner till första målviktsetappen. Firade med grillade revben! Ha ha. Så nu gick jag upp ett kilo! Men nu blir det hårda tag igen!!
Var inte menigen att ngn skulle ta illa upp!! *peace*
Änglagård:
Vad bra..
Lycka till själv!! Hoppas det går bra för dig..
Har nu för första gången smakat på hallon. Den var faktiskt ingen höjdare. Lite för söt enligt mig. Vad tycker ni andra? Har ni smakat den?
Jasså? Jag nästan älskar chokladen! ha ha
Tack Misery!
Ska åka iväg på utbildning i helgen och undrar hur det kommer att gå. Där är det fika hela tiden o goa efterätter. Det blir en test!
Tjoho! Nu går det bra igen..
Närmar mig slutet nu.. Bara 4kilo kvar!
Här går det upp och ner. Står och stampar på samma vikt nu rätt så länge.Något hekto hit o dit.
har börjat med ett riktigt mål nu varje kväll.. Kanske beror på de.. Men jävlar, jag ska ner!
Tack Misery! Det känns så bra. Har fallit in i rutinerna och nu går det ganska lätt igen.
Du är ju oxå superduktig! Tror på dig!
Starvikt: 63kg Midja: 88cm Målvikt 55kg
Idag: 6/2 :61kg Midja: 86 Viktnedgång: -2kg
Idag: 13/2: 60.5 Midja 86 Viktnedgång: -05kg
Idag 8/3 59,0 Midja 78 Viktnedgång -0,5 (-4kg)
Idag 13/3 58,3 Midja 72cm Viknedgång-0,7 (4,7kg)