Löshår
Vet någon var man kan köpa bra löshår? Har köpt från Happy Hair innan men vart sådär nöjd.
Vet någon var man kan köpa bra löshår? Har köpt från Happy Hair innan men vart sådär nöjd.
vad köpte du från happyhair som du inte var nöjd med?? har själv planer på att köpa därifrån nämligen, ett sånt dår clip set chochlate brown...
Håret trasslade sig väldigt lätt,provade att klippa det lite men det var trassligt ialla fall, speciellt efter duschen när det skulle torka,även fast det var äkta hår, om man läser recensionerna så är det fler som haft det problemet.
Åh, jag undrar precis detsamma! Jag ville ha tag i en sajt som säljer billigt remy-hår, i alla möjliga nyanser, samt fastsättningslim+remover alt microringar- nöjer mig med 25 cm längder. Så jag surfade loss och hittade nyss sajten www.fannyhair.se/ och de har det jag söker men jag vet inte om jag kan lita på dem och att de har den kvaliteten de påstår - någon som har erfarenhet av dem?
Dom går att lita bra och har bättre hår än happyhair tycker jag.Deras icke äkta hår är bra och hållbart!!!
Men leveransen tog två veckor men dom är lätta att kontakta.
millann: "...Deras icke äkta hår är bra och hållbart!!!"
jag förstår inte - deras ICKE äkta hår? Det är ju äkta hår det ska vara, på fannyhair? Menar du att det inte är äkta? Eller missförstår jag dig nu?
100% human hair ej färgbart tror jag är samma dom sålde förut.
Det hette samma sak men var en liten del syntetiskt,därför man inte kan färga det.Men nu står det inte längre.
Det står bara att remy håret är äkta.
Aha, nu läste jag lite mer på sajten och förstår bättre. Det går alltså i vissa fall att välja vilken hårkvalitet man köper, det indiska kostar lite mer men är i gengäld inte behandlat på samma sätt som det andra håret (som dock inte ska innehålla syntet utan vara helt äkta) vilket gör det mer tåligt och därför går att styla, färga etc. Tack millann för att du fick mig uppmärksam på skillnaden!
*sååå sugen på att förlänga håret nu!!!*
Jag har själv precis beställt, valde med clips då jag inte behärskar ringar och är jag nöjd så beställer jag och fäster hos frisör.HUr svårt/enkelt är det att fästa upp det med clips?Är det nån som har det?
/emma
oh emma, så måste du skriva sen och berätta hur det verkar och funkar...beställde nu från happyhair el funnyhair??? spännande!!!
anna.
Från fannyhair, är det skilland på dessa?