Löshår
Vet någon var man kan köpa bra löshår? Har köpt från Happy Hair innan men vart sådär nöjd.
Vet någon var man kan köpa bra löshår? Har köpt från Happy Hair innan men vart sådär nöjd.
Jag kan rekomendera hårförlängning med clips från happy hair, blev jättenöjd samt att jag köpte silkesspray. Löshåret var supermjukt och blankt såg äkta ut fast det inte var riktigt hår.
Det var så enkelt att sätta dit och ta bort, sitter hur säkert som helst.
hej,
köpte du sånt där set då med lite olika bredder på håret??? köpte du brunt hår? vilken färg isf? hur länge kunde du ha i håret åt gången?
anna.
Ja med olika bredder, mörktbrunt. Haft i 2 dagar men det är så lätt att ta av när man sover och sätta på när man vaknar, så jag sätter på när jag känner för det tex till fest. Lyft på lite hår och tryck fast, funkar precis som hårspännen till barn fast med hår på, syns inte heller då det är hår på spännet också.
Kan inte bli enklare!
Men det är väldigt blankt och vacker hår. Därför har jag silkesspray och kör lite med plattång (på mitt eget hår) innan jag trycker fast så att det ska se ut som mitt hår hela vägen, man vill ju inte se någon kontrast.
Taj Mahal. Jag beställer alltid håret därifrån. Vet att många frisörer beställer håret därifrån också.
gå in på funnyhair.com så ahr dom jätte rba hår till rba priset,säljer kit m.m.
med micro rinagr kan du ta i dom själv å ta ut dom när du vill
DU BEHÖVER INTE köpa tång hos dom,,d går lika bra me en tång du kan hitta i den verktygslåda!!!
billigare å bättre.
19anna76
Jag köpte microringar och hår på HappyHair.se (tror att jag köpte 50st slingor)
Jag beställde en tång också, men skickade tillbaka den när jag insåg att man kunde använda vilken tång som helst!
(har för mej att det finns monteringsbeskrivning på deras hemsida)
För att få fast dem får man först sätta upp överhåret i en tofs/knut. Sedan trär man på en ring på det medföljande lilla verktyget, drar igenom en hårslinga och pillar sedan in löshårsslingan (de är limmade upptill, som ett skosnöre ungefär.. Vissa av dessa var för tjocka för att få igenom ringarna, men då kunde man värma lite med en tändare, och rulla till spetsen lite, eller testa i en annan ring, för de varierade lite)
Sedan tar man tången och klämmer åt. Ringen ska då sitta 5-10mm från hårbotten.
För att få ur dem var det bara att klämma på ringen så att den blev så rund som möjligt, då var det bara att dra ut håret.
Ringarna gick att återanvända (men det blev ett par som färgen lossnade på)
JAg hade inga problem med att själva löshåret trasslade sej, däremot så trulsade sej mitt vanliga hår i hårbottnen när det började växa ut, så jag kunde bara ha i löshåret ett par månader i taget..
Det var jättetråkigt när man tog ur löshåret, för det riktiga håret blev verkligen jättetunt! Dels på grund av att man snabbt vande sej med att ha tjockt! (helt underbart första veckan!) men dels på att det var många hårstrån som gick av pga slitage och extra tyngd pga löshåret.
Problemet med ringarna jag köpte var att de verkade lite små. För jag kunde bara ha en tunn tunn slinga av mitt riktiga hår, för annars gick det inte att få dit löshåret. Vet inte om det skulle vara så, eller om jag hade fått för små ringar...
Jag köper mitt hår från två tjejer i sthlm. de säljer sitt hår på nätet, men har glömt adressen. men man kan maila dem på malinochmaria@hotmail.com
Deras indiska hår är helt fantastiskt. Säljer keratinslingor, tränsar och clip on. Har provat de flesta på marknaden, men med deras hår är jag helnöjd.
Har hämtat ut mitt nya hår nu och satt fast knappt hälften! Ska passa på att ta en bild nu innan det blir för mycket fastsatt, så att jag har "nästan-före" plus "efter"-bilder att visa sen! Wish me luck!!!
*myser över att äntligen få prova på att ha långt hår - för första gången i livet*
Jo, just det - kan ju berätta att håret känns jättebra till kvaliteten, och ser väldigt bra ut. Tror mycket på det, men kan såklart inte uttala mig om hur väl det tål bruk i längden, ännu . Köpte 45 cm-längder svart Remyhår från fannyhair.se.
För den som är väldigt nyfiken på hur lite hår jag har nu så meddelas härmed att jag lagt upp två "före"-bilder i mitt galleri, under mappen "fåfänga". Det kommer såklart "efter"-bilder så småningom, och då blir det ju mer intressant... men i alla fall .