hej!
jag antar att din kille spelar texas holdem.
jag kan ju 9nte avgöra om din kille är spelberonde.
Men att han köpte en bok är ett bra sätt att setill att inte förlora så mycket pengar.
MIn man försörjer sig på Poker. för vet man HUR man ska spela texas så handlar det inte bara om tur. men om man därimot sitter och spelar och hoppas på att man sitter med vinnande handen under hela spelet så går det åt hel..tet.
jga var imot att min man spelade poker från början men nu drar han hem stora summor till hemmet.
Förra året spelade han hem 300 000 till hushålet de är mer än min årslön.
men han har spelat i ca 5 år, läst alla böker, läsrt sig räkna pott odds, och massa andra skaker som jag inte har en aning om vad det heter.
vill på peka att på dagarna e han hemma med barnan och spelar inte poker, han e ute och leker med dem gpr till öppna förskolan och underhåller dem. han sätter sig vid datan va kl 18 och siyter kvar där till kl 02. kanske...ibland länger beroende på hur tuneringen ser ut.
han har även varit och spelai i stora live tuneringar i tex dublin och mote carlo.
han e duktig. jag tycker att det funkar bra nu...
men det var ett tag han slösade bort aldeles för mycket pengar på sitt spelande. Våga ställa krav. ge tider att mellan de och den tiden kan du spela. säg att han får spela tuneringar och inte cach games.
jag försvarar inte din killes bettende, vet själv hur mycket tjafs, gräl jag och min man gått igenom
har du frågor så e det bara att fråga.