• Anonym (grrr)

Poker...

Jag blir så jävla less på min kille, nästan all vaken och ledig tid går åt att sitta vid datorn och spela det där förbannade poker. Jag har berättat att han får börja inse att han inte jämt kan sitta å spela, han blir lite förbannad å säger att d är hans hobby????????!!!! vi "pratar" knappt med varann för han är så inne i spelet, nu har jag börjat tröttna på det här, funderar på att lämna honom, hur hade ni gjort?

• Svar på tråden Poker...
  • Anonym (grrr)

Så fort det finns tid spelar han... Jag kan jobba och komma hem men han har inte lyft sitt feta arsle en sekund från soffan och gjort nått hemma, d blir jag som får ta hand om disk osv,

• Anonym (grrr)

Jag har oxå sagt nu att jag lämnar honom om han tänker fortsätta spela på det här viset, han har inte slutat spela men han spelar mindre... Får se hur länge det håller..

• Anonym (grrr)

Jag tror inte dom vill erkänna för sig själva att dom har ett beroende, får ofta höra att - ja men var glad att jag inte springer på krogen och gör av med en massa pengar... Han hittar på bra ursäkter hela tiden för att jag ska tycka att poker är helt ok. Direkt när jag hör poker klirrande på nätet blir jag sur..
    Vad hittar ni på på dagarna för att få dom att gå, jag försöker hela tiden hitta på saker så att det inte blir dötid för annars sätter han sig direkt vid datorn. Hjälp mig hitta fler saker att fördriva tiden med på dagarna..

• Anonym (grrr)

Varför ska det behöva gå så långt, fattar inte att det kan vara så viktigt med poker så man äventyrar sitt förhållande, han kom hem och hade köpt en pokebok idag åååååååååååå blir tokig. Han sitter brevid mig och spelar nu

• Anonym (grrr)

Lyckliga dig som har hittat tanken att det är ok med poker spelande
    Grejen är det att han spenderar så många timmar med att spela, det är inte pengarna vi bråkar om.. Vi planerar bebis och håller på för fullt men nu börjar jag dra öronen åt mig, kommer jag få hjälp med den lille eller kommer han bara sitta vid datorn, sånt kan man ju aldrig veta i förväg sitter i valet och kvalet...

• Anonym (grrr)

Ja jag får nog ta å skutta runt i rummet för att få uppmärksamhet *asg* jag är inte så bra på att hitta på andra alternativ.. När jag blir arg för han sitter å spelar så frågar han vad vi ska göra istället och då blir jag helt tom, kan inte komma på något annat vi kan hitta på... hjälp mig hitta på något man kan göra???????

• Anonym (grrr)

(dealer)han ser sig inte själv som beroende, han säger att det är hans hobby och han tycker det är så jävla kul, vet inte vad jag ska göra.. vill inte vara elak och säga att han ska sluta helt, men det måste ju finnas gränser.. Alla måste ju få ha sin hobby men inte att det ska gå så långt så man blir beroende av sin hobby...

Svar på tråden Poker...