Inlägg från: m a m m a |Visa alla inlägg
  • m a m m a

NTI Skolan

Någon ska ska börja på distans om en vecka?

• Svar på tråden NTI Skolan
  • m a m m a

kul att det finns fler! vad ska du läsa/har läst?

jag börjar den 8:e
    ska läsa matte b först sen historia a och sen filosofi a

jag är lite fundersam på en lapp jag fick från de, det står "ta med antagningsbeskedet till första lektionen" vad beryder det?
    vad jag har fattat så ska man inte till skolan alls?? hmm..
    det står tomt under 'första lektion'

sen fick jag en till lapp som man ska skicka om man INTE kan komma?
    tänkte ringa de imorgon, men det är så svårt att få tag i de..

• m a m m a

attans då, annars hade du kunnat hjälpa

hur får man böckerna förresten?

har fått elev-id nummer och sånt.. hoppas de skickade fel, de där lapparna.. och att de svarar i tel imorgon annars får jag åka till skolan och kolla om någon kan hjälpa mig där

man gör inga skriftliga/muntliga prov utöver de man gör över nätet?

• m a m m a

nu är jag tillbaka.. nattade sonen

jag har beställt böckerna via NTI *lat*
    letade först lite runt efter ISBN nummer på olika sidor men tyckte det var enklast att beställa av NTI... kanske därför de vill att jag kommer??

det är nog heldistans ja.. 50%, halvtid då

• m a m m a

ja hur har det annar gått? hehe.. 1,5 åring som inte går på dagis inte mycket plugg inte då

det med proven som man gör.. gör man de på fredagar alltid?
    har man hela dagen.. altlså man kan göra provet hela fredagen fast bara 6 h timmar... ja du förstår säkert vad jag menar? hehe

• m a m m a

haha vad jag stavar som en kratta idag ..

kan jag ladda provet kl 18 och då lämna in den 23? eller är det någon speciellt tid som man MÅSTE ladda ner provet? eller vilket tid som helst den fredagen så länge man gör den klart den dagen och skickar tillbaka inom fem timmar?
    kan man lämna/skicka provet tidigare än 5 timmar?

• m a m m a

åhh vad jätte bra!!

tänkte att mannen kan passa sonen efter jobbet så att jag kan göra provet i lugn å ro

vad händer förresten om dator hackar upp sig??

• m a m m a

jahaa okej

då har man ju det såklart sparat på datorn

• m a m m a

tack pink rose för svaret
    nu känns det 100 ggr lättare att veta att man kan göra provet när man vill under dagen

sonen brukar våldföra sig på tangentbordet när han får tillfälle, inte så bra under provet hehe

nu ska jag sova

gott nytt år på dig!!! :))))
  • m a m m a

jag skickade presentations brev men min lärare har inte svarat heller... vad heter din lärare? undrar om alla är sega eller så har vi samma

• m a m m a

okej.. tråkigt att det händer så där :/

min heter andreas

• m a m m a

minime

att du inte sa det tidigare! jag fick hem min mattebok i fredags

annsing82

vad läser du för något?

• m a m m a

ying yang

jag läser nu matte b.. och ska ha mitt andra prov på fredag.
    jag tar och gör närvaro uppgifterna först.. sen tar jag och öppnar länken till provet
    har 4 h på mig att göra provet, vet inte hur det är med biologin men på matte prov så fick jag 10 st uppgifter där man skulle räkna själv och skriva in svar

• m a m m a

måste fråga.. hur gör jag med csn?
    måste jag skicka någon lapp att få ut pengarna? är berättigad till 1400:-/månad.. när ska man få pengar?

tror jag har missat något med csn

• m a m m a

ska ha betygsamtal snart.. läser matte nu.. vad brukar de fråga så att jag är lite förberedd?

• m a m m a

min matte kurs är avslutad. har gjort alla prov och lämnat redovisningsuppgiften.. teoriprov skulle jag skicka per post, den skickade jag i söndags, så lärarn borde ha fått det... han har inte hört av sig. ska jag mejla honom och bestäma någon tid om betygsamtalet eller kommer han göra det?

• m a m m a

annsing82

tack det ska jag göra!

isac04

den har jag inte läst på nti, dock i gymnasiet
    vad är det för frågor?

Svar på tråden NTI Skolan