• MaHj

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Hej!
    Tack för gratulationerna!

Vi snubblade ju lite på målsnöret till 2007 när han föddes på nyårsafton, jaja vi missade i allafall julafton och det är ju bra. Förlossningen gick bra, jag kände första värken vid 03,00, vi var på förlossningen vid 8,30 och 11,35 är vår lilla Oskar född.

Angåede dop, vi döpte vår dotter och kommer göra det denna gången också. Kanske mer av tradition än något annat. Förra gången hade vi ett stort dop med mycket släkt och vänner, fast denna gången blir det nog lite mindre med bara de närmsta.

• MaHj

Junipingla: Jag har fått ditt mail, vi kommer, 10,30!

• MaHj

Ja det skall verkligen bli kul att träffas.

Jag var på BVC med Oskar i dag för första gången, han hade gått upp 340 gram och väger nu 4690, en stadig bit det. Mysigt är det i allafall att äntligen få snuffa och mysa med bebben som legat i magen.

• MaHj

Ja tack alla, för en trevlig träff!!

Vi hänger gärna med på fler träffar, låter som en kanonidé!

Ha det bäst!

• MaHj

Vi kommer också onsdag, superkul!

• MaHj

Hej Alla!
    Tack för trevlig fika. Hoppas det blir en vana.

Åse: va mysigt det låter med babymassage.

• MaHj

På tal om det vi pratade om.... Nu sitter min man i soffan med Oskar och säger högt och tydligt: Nä du kan inte få tutte av mig...... Ha ha ha, ja vad skall man säga...

• MaHj

Sagoslottet har ju massor av fint, även inredningssaker till barnrum och leksaker. Ligger brevid mitt jobb som jag skall till på tisdag så måste jag nog slinka in där.

• MaHj

Nu har jag precis diskat och dammsugit efter ett 3 års kalas, vi har haft 6 st 3 åringar på besök.....pust.... som tur är så var deras mammor också med. Trevligt i allafall, det är mammor från H:s mammagrupp. Hoppas vi också har kontakten kvar när våra små fyller 3 år.

Uppsala: Skall du på VV kl 10 i morgon? Jag skall också dit i morgon, måste ta tag i det nu innan det går för långt. Då ses vi kanske då.

Metallgem: Jättesvårt det där med dopkläder och att man inte vill köpa något när man är på väg neråt.

• MaHj

Jajamen, trevligt, tack vänner! Säger som Lothan ser fram emot nästa onsdag!
    Kram på er!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!