Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er, vi mår toppen!!!!!!! Ska iväg och träffa prästen idag, Williot ska döpas den 13, ska bli spännande! Hur har ni andra tänkt göra med dop? Jag själv döptes inte förrän jag var 25 och skulle vara fadder till loppan (Matilda). Krsitian sa att det var tur att han slapp hålla mig, och att det hade varit svårt att hitta en så stor dop klänning *ler*.

Må så gott! Kramar

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Vi har bvc nästa torsdag, men det är inte förrän kl ett. Så innan dess kan vi också. Annars har vi inte ngt speciellt planerat om dagarna..

Hade varit kul att ses!

Kramar från oss

• Fru Söderlund

Uppsala: Klart du får!

Halv elva låter bra för oss också, kul!! Säger som Annika, vi lär ju se alla barnvagnarna=)

Metallgem: Känner bara Lyckliga snäckan sen våra fika träffar, men om inte annat så lär vi ju lära känna alla goa´tjejer från tråden, när vi träffas-

Må så gott, så ses vi på torsdag om inte annat! Kram

• Fru Söderlund

Junipingla: Håller med dig, ska bli super kul!

Just nu håller vi på att göra smörgås tårtor till 50 personer, tur att min svägerska hjälper oss=)

Hoppas att ni får en mysig helg! Kram från oss!

• Fru Söderlund

Junipingla: Såg bilden på dina underverk på HD.se igår redan, så söta!

Var på vårdcentralen med prinsen igår, då hade han haft ögoninfl i en vecka..de ger ju inte gärna ngt, men han fick ögonsalva. Och nu är det redan mkt bättre=) Så nu hoppas jag bara att förkylningen också ska ge med sig.

Hoppas allt är bra med er, och att Williot mår bra på torsdag så att vi ses!

• Fru Söderlund

Godmorgon tjejer!

Hoppas allt är bra med er.. Williot är fortfarande snorig och hostig, så jag vill inte ta med honom till Väla. Kommer även att missa simningen för 4 gången i morgon. Men prinsens hälsa går ju först.

Hoppas att ni får en super mysig träff, så hoppas jag o Williot att ni bestämmer en ny träff snart så att vi kan vara med!

Kramar från oss

• Fru Söderlund

Hej!

Hoppas också att prinsen kryar på sig snart! Onsdagar passar oss jätte bra, hade varit jä kul med en stående fika=)

Må så gott, kram

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er! Jag har gått ner mina kilon, men kroppen är ju inte vad den har varit. Rumpan har tagit hissen ner 2 våningar..*ler* Har också provat vv för ca 4 år sen, funkade bra. Mitt största problem är motivationen, och mitt SÖTSUG, har nog en extra tarm för allt det goda.. Men när man gör ngt sådant tillsammans så är det alltid lättare! Tycker iaf jag.

Hoppas att vi ses på onsdag! Kramar

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Ville bara säga att det var super trevligt att träffa alla goa´mammor o bebisar förstås=)

Gör vi gärna om nästa v! Nu har jag precis varit ute m Diesel i det kalla vädret...brrrr.

Må så gott, kramar från oss

• Fru Söderlund

Malin, ha ha ha

Min sambo har pallat upp med kuddar i soffan så att prinsen kan kolla på tv..men han har inte heller sagt ngt om att han är hungrig..men det kommer väl snart *ler*.

Hade också gärna stannat till 14 men min fyrbenta "bebis" är van att gå vid 14 tiden..

Ha det bra!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!