Inlägg från: PcoBella |Visa alla inlägg
  • PcoBella

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Hej tjejer!!

Har varit lite passiv besökare här i er tråd!! (en tjuvkikare )

Läser ofta men har bara skrivit ngn ggn! Ville bara tacka er för att ni har inspirerat mig...efter många om och men har jag nu bestämt mig för att börja på VV igen! Gick för 8år sedan och blev av med 10kg...men så blev jag gravid och gick upp 30kg!! Tyvärr har en stoooor del av de kg stannat kvar och jag har inte riktigt haft motivationen till att göra ngt åt det...förrän nu!

Tack framförallt agda06 och junipingla...för inspirationen!!

Vem vet...kanske vi ses på VV!!

• PcoBella

har det ändrats mycket...det där med points...det är ju som sagt några år sen sist

• PcoBella

Hej halloj!!

Så var jag då äntligen iväg på VV idag!!

Junipingla... ja det var jag...satt längst bak! Jag kände igen dig!!

Ja nu skall man då börja räkna points! Tar ett tag innan man kommer in i det...men det skall nog gå!

Undrar...kan någon rek trevliga "öppnisar"??!

• PcoBella

metallgem- håller med dig...man saknar de där två sista!!

• PcoBella

Jag efterlyste bra "öppnisar" för ngn dag sedan, men fick inget svar!! Ingen???

• PcoBella

Förresten..

Ni som fotat era bebbar hos Fotografen... hur lång tid tog det innan bilderna var inne i HD?? Det är 3v sedan vår fotografering och fortfarande ingen bild i Hd!!

• PcoBella

Jasså där... ja men där har jag varit en ggn!! (ända stället jag varit på)

Veckan före sportlovet tror jag det var! Ganska tomt! Bra lokaler och trevlig personal...men ack vilket kaffe!!!! Försökte lite försiktigt antyda att kaffet var tunnare än the men det gick nog inte riktigt hem!!

Men dit kommer jag säkert att gå fler ggr!
    Fler ställen??

• PcoBella

Hej på er!!

Måste bara få er att kolla på en go grej! Kolla på

www.apoteket.se/barnforkylningsakuten/ och

klicka på "Barnförkylningsorkestern" !! När ni tittar på dem kan ni samtidigt klicka på barnen!!

Så ser det nog ut på många dagis nu!!

• PcoBella

lyckliga... oooo så avis jag blir...vill också till London...så längesedan jag var där!!

Lyckos!!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!