Inlägg från: PcoBella |Visa alla inlägg
  • PcoBella

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Hej hopp!!

Undrar vilka som ska på VV på måndag!?

Det är väl tidigare from på måndag, eller? Har för mig att det var så! Ska bli intressant att se om det hänt ngt på vågen!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska unna mig lite choklad ikväll...har en del points sparade! hmmm....

• PcoBella

usch...nu blev ju jag också sugen på ballerina!

• PcoBella

Hejsan!!

Jaha..antar att jag träffar några av er imorgon bitti! (vv)
    Ska bli intressant och se om ngt har hänt på vågen!

Idag har jag varit sååå duktig...skurat ugnen...tvättat köksfläkten...sådan grej som man inte gör sååå ofta! Sen var vi på promenad..såå skönt det var idag! Underbart....man börjar få lite vårkänslor! Härligt!

• PcoBella

Tack för fikan idag!! Trevligt att se er live!!

Jag tror faktiskt att jag ska iväg och väga mig ikväll!! Är alldeles för nyfiken för att hoppa över en vecka!!! (lär väl ångra mig efteråt!!)

Nä...nu är Alice hungrig....mammas tös!!

Vi hörs och syns!!

• PcoBella

lyckliga... det beror på vilken öppnis du skall på...ska kanske in till "Maria" imorgon!

• PcoBella

jaha.....tillbaka från VV!!! Bättre än väntat!!

-2,0!! Härligt! Nu sitter jag och äter en härlig portion pasta!!! MMMMM.... Sen blir det glass till efterrätt!!

Om det inte regnar imorgon skall jag till "Maria". Hoppas vi får se några kända ansikten!

Ha en trevlig kväll!

• PcoBella

Halloj på er allihopa!!

junipingla... hoppas lilla Juni blir bra snart...

Uppsala och Mahj...tackar...och ja man kan ju alltid hoppas att jag kan få första stjärnan på måndag...men vi får se!

lyckliga snäckan- trevligt att träffa dig idag...om än väldigt kort

tjejer ni är helt otroliga...ni skriver ju sååå mycket att man inte hinner med!!

Förresten...någon som vet vart man kan hitta ngn snygg/söt vårmössa? Har letat på stan idag men hittar inget!!! Alice har växt ur sin mössa så det är akut!!

Nä..nu ska jag fylla i förbrukade points!

Ha det bra!

• PcoBella

Hej halloj!!!

Nu är Alice äntligen med i Hd's webbisar!! Imorgon är hon i tidningen!!

Synd bara att de valde ett foto där hon är så allvarlig...fanns flera st på vilka hon skrattade!?? Förstår inte riktigt hur de tänker när de väljer foto!

Oj,oj....var så sugen...klämde 5!!! chokladrån till kaffet!! Tur man åt "billig" middag!

Imorgon är det dags för Alice att få sin första spruta! Får väl se hur hon kommer att reagera...

Nu är det kvällsmat som gäller...

Ha det bäst!

• PcoBella

lothan:
    Min son reagerade mycket vid tandsprickning! Många barn blir riktigt dåliga. G hade i flera dagar hög feber och dålig mage. Hoppas W blir bättre snart. Liten tröst nu...men det blir bättre!

Jag hade droppar (receptfri medicin från tyskland) som jag smorde in tandköttet med..kanon!! Gav det till en kompis vars son hade tandl för ngra mån sedan...hon var skeptisk men testade....har inte sett till den flaska sen dess!! Vet ej om de kanske har fått in det i sverige nu...kanske apoteket eller hälsokost...det heter Dentinox-N.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!