Inlägg från: uppsala |Visa alla inlägg
  • uppsala

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Metallgem: bara så du förstod mig rätt eftersom jag ser att jag skrev lite tvetydigt..det där sista problemet....fattar inte när den ska komma tillbaka..den försvann ngn gång då magen blev stor o jag letar under sängen o i garderoberna men nix...har inte hittat den än...

Bella:Det tog nog typ 3 v innan vår bild kom in men det beror säkert bara på hur mkt de haft att göra, den kommer nog, säg till när den kommer så vi kan kolla!

Mammorna var trevliga, såklart inte lika trevliga som er, det är ju ouppnåeligt !

• uppsala

MaHj: ska bli kul att se bilderna!

Lothan: grrrr, jag förstår PRECIS hur det känns. Visst blir man tokig, helst när det har skett typ 100 ggr innan. Skönt att det funkade ändå.

Snäckan: följ med på möte snart igen! Jag känner att jag slappat till lite i tanken nu när jag bara går hemma. Men du är ju medveten och då äter du säkert nyttigare än du gjorde innan iaf. Skickar pepp!

Metallgem:

• uppsala

Jag blir avis, jag vill också meeeeeed!

Ska hem till mamma o pappa en stund idag. Ganska skönt ibland att åka dit med ETT barn. Ser ut som om det e lugnt på vägarna ändå. Skönt att ha så nära till dem, lyxigt att köra dit o fika o sedan hem igen! Och, på måndag fyller jag år o tänkte därför bjuda hem dem plus systrar på söndag. Det skulle vara så mysigt, har saknat det de 10 åren vi bodde i Uppsala.

Ha det så mysigt på fikat idag! I will miss jo

• uppsala

ja det var dte dumma med att inte vara på vv i måndags, jag behgöver flera bars!! Får åka ner o köpa kanske för de finns väl inte på affären?

• uppsala

rallarsving - va!? har jag aldrig hört talas om tror jag. Ska kolla tråden på en gång, nu blev man ju nyfiken! Vaddå? Får man inte länka till annan tråd?

• uppsala

kollat - helt hysteriskt! Kanske tips till dig Snäckan som sagt! Du kan ju skoja om det, typ ge ett presentkort o säga att du läst på FL att det ska vara mkt uppskattat av män

• uppsala

Snäckan: ha ha ha, låter hysteriskt, då har du säkert bilder att visa oss!

MaHj: Klaras koppor är i stort sett intorkade tror jag, men, vi stannar hemme i morgon också för säkerhets skull så, ingen babysång. Var du dugen på smitta eller . Tja, det finns ju en liten möjlighet om man gosar riktigt nära i morgon sedan e det nog kört tror jag.

• uppsala

åååh vad gott, jag e så gottsugen varje dag nu, har bara 3 kvar...hungrig hela tiden nu, tänk om jag e gravid igen...HA HA HA vilket skämt

• uppsala

MaHj: förstår det, halvtrist med prickiga dopkort....
    Ja man vet ju aldrig vad som händer när man sover tungt

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!