Grattis PcoBella!
Metallgem: urläckra!
Junipingla: Vad bra att kolla upp det! Låter läskigt med Michelle, jag skulle blivit riktigt riktigt rädd. Det är jobbigt att vara på sjukhus med barn men så tryggt!
Här hade vi en underbar morgon...A fick psykbryt för att han inte fick ha 2 par kalsonger på sig -jag vet, han kunde fått ha det, han hade det här hemma igår men, det blir så varmt o nu hade jag ju redan sagt nej o allt det där...stora sirenen på länge o på morgonen är ens tålamod sådär - helst efter en natt där man sovit sådär då lilla grisen legat o trynat i spjälsängen o fick nässugas kl 04 (skriiik).
Jag ringde förresten vv igår i klagade lite. "de letade m ljus o lykta efter en kassör o vad ska jag göra, vi har ju ingen att sätta in o bla bla etc" Jag ´sade att det säkert fanns många mammalediga/arbetslösa som kunde tänka sig att tex ta betalt där ett par h i veckan. Hon bad MIG att kolla om det var så..jag föreslog att Sabina själv skulle fråga eftersom hon jobbar där o står framme vid tavlan varje gång o pratar ändå..Tantens förslag var att ngn skulle hjälpa till att samla in kort (?) o få halva avgiften betald medan jag tyckte de kunde betala ngn för att hjälpa till några timmar i veckan men det blev ju sååå jobbigt med anställningsavtal etc.. Jag tyckte att det inte riktigt var mitt problem att lösa o menade att de inte kan ta så mkt betalt när det är som det är nu. Allting slutade med att jag fick denna vecka gratis och att hon åter uppmande MIG att leta efter ngn som ville hjälpa till
Lustig tant.
Inget besök som planerat idag, de var sjuka. Nu har vi avbokat typ 8 ggr..hennes bebis hinner bli stor innan jag får träffa den. Men, ganska skönt ändå, ska tvätta o städa o handla o promenera.