Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
God Natt!
God Natt!
Lothan: Det visste jag väl! VV är ju bäst! (så där lagom opartisk va..?)
Ses vi på ÖF i morgon?
Lothan: Är du HELT säker på att det är punka? Jag trodde nämligen också att vi fått punka, men det var bara luft som läckt ut när jag dragit den i trappen. Så det var bara till att pumpa på närmsta mack.
Krya på er, era sjuklingar!
*peppar peppar* Vi är friska!
Var på ÖF i dag, massa folk. Hörde av din man att du var krasslig Uppsala. Krya på dig! Träffade Fighter med dotter där, kul!
I eftermiddag ska här simmas! Patrik har knappt sovit i natt, för han är så spänd och förväntansfull inför badet. Hoppas verkligen att Moa gillar det.
Hallå igen!
Jag undrar om det är någon som vill fika/luncha med mig och Moa på Stadsbiblioteket på måndag??
10.30 blir bra. Vad kul! Så får vi prova Bibblans fika också. Och så får vi se om Ellen dyker upp. Det är en tjej som jobbar på Bibblan som vi "känner" via nätet. Hon är typ jättegravid.
Ses på måndag då, 10.30 på biblioteket.
Ni VV-besökare, kom ni också!
Simmet var förresten en succé! Moa plaskade som bara den och lyckades till och med ge en annan bebbe en "lusing"... ha ha...
Angående Ballerinakex så är de nog pointsfria... ha ha...
(Ska vi vara allvarliga så tror jag de är 1,5 - 2p, vet inte exakt.. Åse?)
Du "känner" väl Ellen också, Åse?
Ha ha.. välling i kaffebryggaren..
Nu åker vi till Halmstad och där ska det festas!!!! Får väl hoppas att jag piggnat till tills på måndag...
Trevlig helg!
Hej hopp!
Nu är jag hemma efter helgens baluns.. ha ha... Mådde väl inte helt prima i morse får jag väl erkänna. Men kul var det!
Ses i morgon, 10.30 på bibblan i stan.