• agda06

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Perfekt, tack Åse!

Tar du med med kompis (Rebeckas) kläder också?

• agda06

Tack för i dag tjejer!

Tuzza: Det är det som är så bra med VV, att man inte behöver stå emot fika. Vill man fika så gör man det, bara man inte överskrider sina points så är det ju lugnt, toppen!

I morgon förresten, vi måste hoppa över ÖF, eftersom vi ska till BVC. Men vi ses på onsdag!

• agda06

Jag går runt här hemma nu i min nya snygga medaljongklänning! Den passar perfekt och är SÅÅ snygg!

• agda06

Jag har också brallor under... Men kanske inte i sommar...

• agda06

Lilla Juni då! Stackars lillan!

Typiskt också att ni missar simmet...

Här har vi varit på BVC i dag. Så Moa väger i dag 6950 gram och är 67 cm lång. Stora damen! Hon fick också vaccin som jag tyvärr tror att hon reagerat lite mot. Hon var sur som citron när vi kom hem och hon bara skrek och skrek. Sååå tjurig brukar hon inte vara.

Dessutom tittade BVC-tanten på Moa och kunde konstatera att hon har "exemtendenser". NÄÄÄ!!! Jag vill INTE att hon ska få en massa exem och grejor... Vi fick i alla fall en massa olika smörjor att smörja henne med... Så här ska smörjas!

Ses i morgon!

• agda06

MaHj: Attans också.. Trodde faktiskt att Moa skulle leda än...

• agda06

Lothan: De hade erbjudande på digitala vågar på Maxi denna vecka. Typ 199 kr, tror jag det var. Fast om de är så bra låter jag vara osagt...

• agda06

Vi kommer också sakna er!

Ses på ÖF på fredag, kanske? Eller så ses vi nästa vecka!

Men vi ses ju alltid här...

Kram.

• agda06

Nu har Mois somnat och jag ska fräscha upp mig lite. Så att ni inte undrar vem/vad det är som stinker... ha ha...

• agda06

Får jag ont i maggen i dag är det ditt fel Åse... he he... Var ju bara tvungen att köpa de där nya Läkerolen... Strawberry Licorice.... Riktigt goda!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!