Inlägg från: lyckliga snäckan |Visa alla inlägg
  • lyckliga snäckan

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Tvättdag idag...längtar tills vi någongång får egen tvättmaskin..istället för att kuta ner i källaren.

Buhu...vi har fått tid på BVC kl 11,30 imorgon..och vi som ville gå på ÖF..det blir ju tajt innan och efter blir det knappt en timme..ja, vi får se..

Ska ner på stan o ragga tryckknappar till dräkten så får vi se..Har ännu inte provat på M, men jag håller er uppdaterade.

• lyckliga snäckan

..det verkar som om min heldräkt funkar...har ånnu inga knappar i men jag provade den på M och var ju kul.

Hutlösa priser på knappar istan..10 för 50 kr..istället för 50 för 49 kr på Stoff och stil..

• lyckliga snäckan

Mkt trevligt.
    Nu ska vi in o bo i svärföräldrarnas hus i två veckor..då blir det nog inget ÖF för oss..deppigt..
    Men jag kommer på onsdagarna..he he

• lyckliga snäckan

Jag vill ha skipants med sydda pressveck...ha ha ha..och en oversized T-shirt med disneymotiv..tror ni jag hade varit hetast på onsdagsträffarna..ha ha ha igen.

Vi har haft besök i helgen..fantstiskt kul och 300 points förmycket..ja ja, vad säger man i goda vänners lag så sätter sig inte kalorierna.
    -vilken torr humor jag har idag.

Imorgon drar 4 generationer till ullared..(mormor mamma jag o majken..kul)
    Hoppas att helgen varit bra för er.

• lyckliga snäckan

På klassfotot i sjuan har jag en trikåtröja i sjömansstil..randig i grå och röd med den där kragen på ryggen..permanentat hår och tandställning...det är nog mitt bästa kort..ha ha ha

Men jag önskade nog att jag hade din kavaj, metallgem...

• lyckliga snäckan

...utekväll- jag vill ha VIN!Mums med vin, vin i massor..ha ha ha..
    Alla dessa kakrecept...hallå vad händer. Jag vill ju inte vara en bikinielefant i sommar. Hur var det i måndags..det verkar inte som om viktväktar andan är på topp direkt ha ha igen.

Vad jag skrattar och ser er framför mig..alla dessa beskrivningar på gamla kläder..hur kul som helst.

Varit på Ullared (på Gekås..i Ullared...men "på Ullared" har hängt med så länge..) Och det är ju lajbans..Det dyraste var en stekpanna för 149 kr..helt sjukt...kassar fulla med mig hem. mkt nöjd med mina fynd..

..nu måste jag rasta svärmors hund..huh...vill hellre läsa nya numret av Mama..
    Ses på onsdag tjejer..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!