Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Hu, helt slut efter spänningen i Prison Break, som vi sagt så kommer jag & Tuvan på onsdag
Godnatt
Hu, helt slut efter spänningen i Prison Break, som vi sagt så kommer jag & Tuvan på onsdag
Godnatt
Nä men sök på det ordet så bör ju dom flesta hitta tråden, då får ni er ett gott skratt för kvällen kan jag lova.
Tack för idag tjejer, tänk jag börjar få bekanta i skåne !
Nu börjar snart OC & What about Brian!
Förlåt till er som inte har femman !
(hur klarar ni er ? Boxer for life!)
Hjälp vad alla är sjuka !
Vi tänkte försöka hitta till ÖF imorgon, allt för att komma hemifrån!
Kommer vi inte så har jag gått vilse...
Jag köpte tre st vv kokböcker i nyskick på tradera, betalade 240 spänn för alla tre! Med frakt alltså
Vad sjutton, nu får ni skärpa er sjuklingar !
Vi var iaf på ÖF första gången idag, trevligt, Tuva slocknade.
Kom hem och då hade vi lyckats sälja ena soffgruppen på blocket, skönt!
Imorgon är det födelsedagskalas och hingstkoll.
Ha det
Får vi oxå följa med och luncha på måndag även fast vi är nya, eller har vi bara tillstånd till onsdagar (kanske har ni auditions) ???
Lothan-
Gud så taskigt att ta upp Pad Thai, det levde jag på i thailand, bäst var ändå gatuköket på Khao San road, en stor portion för ca 2,50 svenska, himmelskt gott!
Här blir det kycklingfile med skogsvamppanna och färskpasta, har nästan blivit beroende av det, kanske inte håller mig inom mina 19 points per dag, men jag börjar på måndag ! (yeah right)
Junipingla-
Baka bullar, oj det har jag nog aldrig gjort utan vuxens övervakning, jag erbjuder istället fri ridning till alla barnen !
Vuxna oxå, om intresse finns !
Juni-
Då spikar vi det lite längre fram mot våren, så ökar jag chansen att bli en fullfjädrad medlem !
Nu visade det sig att vi hade luch hos farmor på måndag, ska försöka boka om det !
Halloj, har lyckats styra om farmors middag så vi är med på måndag.
Det var väl stadsbiblioteket va ?
Då får vi ta en sightseeing tur dit imorgon så jag hittar.
Idag har vi vart och kikat på hingsten som jag ska betäcka mitt sto med, usch, man blev kär.
Sen har vi käkat tårta för min sambo fyller år, det går bra för mig med viktväktarna.
Iom kalaset blev det helhusstädning, kul med tre hundar !
Ha det gott ikväll !