Inlägg från: uppsala |Visa alla inlägg
  • uppsala

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Agda: ja vi går på BVC Stattena men har inte fått ngn info alls om att det skulle finnas massage. Hur många ggr har det varit o hur många är kvar? Tid? Annat?

• uppsala

ha ha den är så himla bra, jag har alltid älskat det inslaget! Men det är ju Sabina, jag trodde du skojade! Kul!!

Ses snart!
    Kram

• uppsala

Hej lothan, synd att du ej kunde vara med idag. Hoppas W blir bättre snart. Vi var de gamla vanliga minus Mina plus Tuzza! Kom till ö förskolan på Maria församlingshus om på fredag om W är frisk då. Vi ska kanske dit, beror lite på.

• uppsala

MaHj: nu har de! Inte innan, då bytte jag blöja på K här uppe o hon måste ju luftas en stund

Man e ju ganska nyfiken på hur allas resp ser ut efter allt man hört Kan ni ta med familjealbumet nästa gång

Gemet - stackars A, inte 2,5h - jag skulle avlida av hjärtestress tror jag. Ont i magen? Kanske längtar efter sin pappa (ja, jag antar att KM är pappan )

Vi kommer kanske på fredag, får se m norska väninnan vad hon e sugen på men alternativet när båda barnen e hemma m mig e ju inte direkt en lyxshoppingdag på stan.

Ska bara ladda in bilderna från idag. Om vi ses hemma en gång ska jag ta med stooora kameran o så kan vi fota alla sötisar tillsammans. Ja, o kanske barnen också

Ha nu loggar T in på msn ser jag...

• uppsala

Ahh missade er Malin, jag har kollat film. Ska kolla på HD.se - ah nu såg jag, ni e supersnygga ni med o B ser jättetrevlig ut. Vilka snygga män! Jag får väl lägga in T en sväng då, tar bort i morgon ( o säger inget till honom).

• uppsala

Tjusigt carenya! Vilka grabbar! Håller m junipingla, vad kul att se bilder på er alla!!

Vi har varit på babysång m Agda idag, fick en reservplats el vad man ska säga. Promenerade dit, vilket kanonväder! Ska snart hämta A o fundera ut vad jag ska laga för mat nu när min kompis kommer i morgon. Å hjälp vi ska ju ut o äta 4 st på lör, denna gången ska jag boka bord...

• uppsala

MaHj: vad gott det låter! Du helammar ju så ta 2 , en för varje bröst ha ha. Vad gott m bulle, måste nog ta en fika i helgen. Nej, nu måste jag packa ihop, blir alltid stressigt när jag ska iväg. man ska ju bara...

• uppsala

Hej!
    Vet ni vad, jag skulle hjälpa A på toaletten igår kväll o upptäckte prickar - han har fåt vattkoppor! Han fick feber igår också men idag är han pigg så jag tar med honom till öf!
    Nej - Bara skojade...det gör jag ju inte. T är hemma med A idag o jag tar väl K med mig ut p stan en sväng el så. Hon får ju heller inte träffa andra kanske m hon bär på ngn smitta, ska kolla lite på nätet ang inkubationstid etc så man vet vad man har att vänta sig. Men som sagt, A är pigg o glad så det är väl lika bra att de får det nu när de är så här små, brukar ju bli lindrigare då.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!