Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Agda: ja vi går på BVC Stattena men har inte fått ngn info alls om att det skulle finnas massage. Hur många ggr har det varit o hur många är kvar? Tid? Annat?
Agda: ja vi går på BVC Stattena men har inte fått ngn info alls om att det skulle finnas massage. Hur många ggr har det varit o hur många är kvar? Tid? Annat?
ha ha den är så himla bra, jag har alltid älskat det inslaget! Men det är ju Sabina, jag trodde du skojade! Kul!!
Ses snart!
Kram
Hej lothan, synd att du ej kunde vara med idag. Hoppas W blir bättre snart. Vi var de gamla vanliga minus Mina plus Tuzza! Kom till ö förskolan på Maria församlingshus om på fredag om W är frisk då. Vi ska kanske dit, beror lite på.
MaHj: nu har de! Inte innan, då bytte jag blöja på K här uppe o hon måste ju luftas en stund
Man e ju ganska nyfiken på hur allas resp ser ut efter allt man hört Kan ni ta med familjealbumet nästa gång
Gemet - stackars A, inte 2,5h - jag skulle avlida av hjärtestress tror jag. Ont i magen? Kanske längtar efter sin pappa (ja, jag antar att KM är pappan )
Vi kommer kanske på fredag, får se m norska väninnan vad hon e sugen på men alternativet när båda barnen e hemma m mig e ju inte direkt en lyxshoppingdag på stan.
Ska bara ladda in bilderna från idag. Om vi ses hemma en gång ska jag ta med stooora kameran o så kan vi fota alla sötisar tillsammans. Ja, o kanske barnen också
Ha nu loggar T in på msn ser jag...
Ja!
ååååh vad ni e snygga båda två!! Superfin bild!
Ahh missade er Malin, jag har kollat film. Ska kolla på HD.se - ah nu såg jag, ni e supersnygga ni med o B ser jättetrevlig ut. Vilka snygga män! Jag får väl lägga in T en sväng då, tar bort i morgon ( o säger inget till honom).
Tjusigt carenya! Vilka grabbar! Håller m junipingla, vad kul att se bilder på er alla!!
Vi har varit på babysång m Agda idag, fick en reservplats el vad man ska säga. Promenerade dit, vilket kanonväder! Ska snart hämta A o fundera ut vad jag ska laga för mat nu när min kompis kommer i morgon. Å hjälp vi ska ju ut o äta 4 st på lör, denna gången ska jag boka bord...
MaHj: vad gott det låter! Du helammar ju så ta 2 , en för varje bröst ha ha. Vad gott m bulle, måste nog ta en fika i helgen. Nej, nu måste jag packa ihop, blir alltid stressigt när jag ska iväg. man ska ju bara...
Hej!
Vet ni vad, jag skulle hjälpa A på toaletten igår kväll o upptäckte prickar - han har fåt vattkoppor! Han fick feber igår också men idag är han pigg så jag tar med honom till öf!
Nej - Bara skojade...det gör jag ju inte. T är hemma med A idag o jag tar väl K med mig ut p stan en sväng el så. Hon får ju heller inte träffa andra kanske m hon bär på ngn smitta, ska kolla lite på nätet ang inkubationstid etc så man vet vad man har att vänta sig. Men som sagt, A är pigg o glad så det är väl lika bra att de får det nu när de är så här små, brukar ju bli lindrigare då.