Inlägg från: Junipingla |Visa alla inlägg
  • Junipingla

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Hu ja, jag tackar min lyckliga stjärna att det hände när de var hos sin pappa så jag slapp ta itu med det!

Mina: ja det kliar i min skalle varje gång jag hör ordet!!

metallgem: Spännande med förlossningsanteckningar! :)

FYRA underverk! Nicholas & Michelle 4/11-97, Noel 11/3-04 och Juni 4/11-06
  • Junipingla

Mina: Nej, löss kan inte leva utanför kroppen (håret) men bädda nytt i sängar gör man såklart - för känslans skull fast det inte behövs eg. Dock ska man koka hårborstar o kammar.
    Nej jag har inte kammat henne hon har så glest hår men jag har tittat med förstoringsglas och jag ser inget så jag HOPPAS!
    Det är det ÄCKLIGASTE jag varit med om i hela mitt liv, har drömt mardrömmar i natt o sovit 1 timme bara för att det söker mig så (har insektsfobi)

• Junipingla

agda: Huuu *mardröm*
    Jag vet jag är glöttig (på ren skånska!) men tvi!

Har varit och lämnat luskam á la royce rolce till exet som jag lånat av kussen och sen var jag o Juni o gjorde väla och oooops, kom hem med mer barnkläder..
    Noel fick coola pyjamasar och hittade lite till Juni också. Om några kg så tycker väl jag att det är roligt att handla även till mig själv =)

Kram-kraaam!

• Junipingla

Tjohooo MaHj och Uppsala! Ni sällar er till "mitt" VV möte =) Lajbans! Ses imorrn då!

MaHJ: vad kul att ni fortf har kontakt!!

Lothan: Låter oförskämt gott!! MUMS!

• Junipingla

agda: Finns bättre! Men hon är OK!

• Junipingla

uppsala! Nu var jag in om Sagoslottet! Köpte Kik*Kid dressen som var nedsatt (399 > 199) köpte i strl 74 så hon har sen, måste anv upp de kläder jag har! *stress stress*
    Köpte även Litens cerisa gallerfilt som Juni har till en kompis som ska ha bäse om två veckor, jag älskar min så jag blev glad att se att den var nersatt från 255 till 75!!

SES i morron go' vänner!

Kolla in plutmunnen!

• Junipingla

lothan: jajjemen, sin muns goa KÖSSmun! hahah =)
    Åh längtar såååå efter babysimmet!! Börjat 26 feb! Vi ska med äta väntar bara på Daniel o Michelle som är iväg på hennes pianolektion. *hungrig*

• Junipingla

Instämmer självklart!!! me like you!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!