Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
(en del är smått suddiga/korniga) för de är tagna utan blixt)
(en del är smått suddiga/korniga) för de är tagna utan blixt)
Uppsala mf!! När tänker ni vara där imorgon (Öppnis)
Kramen
Håhåjaja!! Nu vet jag vad jag ska handla för presentkortet på Harmoni i Malmö som jag fick av svärmor (eller juni fick det)
Jag snackade med någon av er om (var det du annika?) Bobux skinnskor! www.bobux.se/
Läste nu på nätet att Harmoni har dem. De är ju sååå fina!
Tror allt det blir en tripp till malmö på lördag.
uppsala: ja det var där jag såg dem!! =) Urfina!
OK, jag är där 9.30 - en bra tid.
MaHj: Aj aj! Jag har haft det MKT lindrigt två ggr. Vad jag hört är att man ska hålla varmt, ta alvedon och amma mkt. och massera som uppsala skriver.
Ohhh så spännande! En av mina bästa väninnor är inne på förlossningen nu med sätesförlossning! Var inne på vändningsförsök igår som misslyckades! och pga sitt jättebraiga bäckenmått så rekommenderade läkaren henne vaginal födsel! Så imorse åkte hon in för igångsättning och just nu är hon öppen 6 cm och har kraftiga värkar så snart får hon träffa sin lilla flicka!! Weeeeeee! =)
Nu är min kompis lilla sej här!
www.helsingborgslasarett.se/patienterochanhoriga/webbisar/webbisarkiv/webbisarkiv/5.3b063add1101207dd46800051741.html
Kolla vikten! (två veckor innan och i säte)
Lothan: åååååh jag längtar sååå, verkar så myyysigt med babysim!
metallgem: Drive safely!
Trevlig helg bruttor!
Agda: ahhhhhh! *hör du poletten?*
Har alltid undrat över ditt nick! 'asg*
Grattis grattis på årsdagen! =))
Jeanette: Åh vad roligt!! Förstår att ni är stolta!! =))
lyckliga snäckan: Eg är det inte så glasklart bara ett roligt sammanträffande! ;) När jag reggade Junipingla syftade jag på mig själv: Pingla född i Juni *asg* Sen visade det sig vara en liten tös i magen och namnet Juni hade sakta vuxit fram över sommaren :))
Men nu är det ju Juni som är Junipinglan! :))
Någon som vill ha en snart treåring som tycker morgonen börjar vid 5???