Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Halloj, idag har vi varit på biltur så att jag hittar till biblioteket imorgon *pucko*
Var det 10.30 och vart, finns det ngt cafe alltså?
Halloj, idag har vi varit på biltur så att jag hittar till biblioteket imorgon *pucko*
Var det 10.30 och vart, finns det ngt cafe alltså?
Sicket hus !
Lite läskigt nästan,
Idag har Tuva fått kläder i stl 68, känns som att det är väldigt långt dit, men det kommer nog gå fortare än man tror.
Vi hoppar nog ÖF imorgon, siktar på fikan på onsdag istället.
Jag är världen sämsta hobby-bantare, kan inte motstå saker och ting, konstigt nog har jag faktiskt gått ner i vikt iaf.
Ni måste nog piska mig !
Vilken viktkoll tjejer, jag tror iaf Tuva tar 5 kglätt när vi kommer hem.
Tänkte höra med er, Tuva hostar en del, inga övriga saker som snuva el feber, ringde BVC och dom sa att det inte var ngn fara och jag behövde inte isolera mig, men vill kolla med er iaf.
Tycker ni att vi kanske ska stanna hemma imorgon ?
Kram
Jordgubbstjejen-
Det finns nog en liten en i samma kaliber som din !
Fy vilken tuff mössa jag hittade, vit som det står "bad hair day" på, sån måste Tuvan få
Halloj, i em var vi på sagoslottet och gömstället.
Fattar inte hur sagoslottet kan gå runt med en så mycket större affär som gömstället runt hörnet.
Fina söta saker iaf, det första kassörskan sa när vi kom in var "åh, en alldeles NY liten bebis"
Hrmm, nej hon är faktiskt 4,5 månader nu, är det bara jag som inte tycker hon ser ut som en liten bebis alls ?
Tycker att det hon ser mkt mer "vuxen" ut, kanske jag som inbillar mig.
Nåväl, kikade runt vart jag kunde lämna in min vagn, närmaste barnens hus är i gbg!
skoj, ska ringa huvudkontoret imorgon och se vad jag ska göra.
Nä nu är det kväller !
Lothan- nej var där idag och det kallas bara barnens hus men tillhör inte kedjan barnens hus, trist.
Krya på er!
Vi ska på ÖF imorgon !
Håller på och bråkar med barnens hus idag, dom tycker jag ska släpa upp vagnen till västerås igen, sen kunde det ta upp till två veckor innan jag fickk tillbaka den, men då har vi ju flyttat ju.
Har iaf pratat med min far och har fått tillåtelse att byta ut den om jag vill, skönt inga sura miner.
Ses vi imorgon då !
Agda06-
Hur går det med ersättningen ?
Tuva var ju sjuk med över 39 graders feber med febernedsättande för ett par veckor sedan, var ju till läkaren och hon sa att det inte var ngn fara att ge henne Panodil, konstigt med så olika direktiv.