Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Gud, jag är skrämmande blåst.
Har inte fattat vad ni har menat med "titta thooolen"
Usch, inte bra !
Gud, jag är skrämmande blåst.
Har inte fattat vad ni har menat med "titta thooolen"
Usch, inte bra !
MaHj-
Tack, ska försöka komma ihåg.
Hejsan, imorgon åker vi hem odch packar hemmet.
Ska försöka hinna till väla imorgon men får överlägga med sambon först.
Nä, nu måste jag städa huset tills husbonden kommer hem.
Hej igen, har insett att vi inte hinner komma imorgon, men om två veckor är vi på, vart det nu är.
Ha det gott
Okej, jag har vart borta knappt ett dygn och känner mig redan utanför !
Hinner knappt läsa och får ju dessutom inte vara med på träffarna, suck.
Nåväl, en Y&T fri onsdag till sen kommer vi och våldgästar igen, om vi får ?
Ni anar inte hur skönt det var att komma hem, lägga Tuva i SIN säng och sen sova bredvid varann (utan bebis i mitten) i sin egen säng, så underskattat !
Ha en fortsatt trevlig dag, vi ska på kalas och äta smörgåstårta, både idag & imorgon...*pik till VV*
Halloj hörni, idag skulle Albin få sovmorgon så jag lovade att ta Tuva, hon sov från 23,30 till 08,45.
Så skönt !
Halloj, T sover hur bra som helst nu, i egen säng och allt, som tidigast vaknar hon vid sju men igår sov hon ju till nio.
Kalas idag igen, jag borde inte väga mig på LÄNGE !
Agda- Mellan elva och tolv, inte ypperligt men nu är hon ju inställd på oss, blir nog anat när A börjar jobba igen, bara 2 veckor kvar !
Agda- Vi såg den på Mor & Barn i Billesholm så vi ska oxå köpa den, är ju överlägsen dom andra.
Jag hade kunnat hoppa in, men vi bor nog fortfarande i kartonger då så det blir nog inte så mysigt.
Idag har vi fått spruta, vägt och mätt oss.
5370 g och 62 cm lång!
Världens jätte ju, hon är inne i världens glad-period, hon gnällde till när hon fick sprutan en så fort nålen var ute var hon lika solskensglad igen.
Tur att hon inte är lika spruträdd som jag !
Tuva betyder inte heller ngt.
Nu är det bara 5 dagar kvar, har adressändrat och allt sånt.
Usch jag ska verkligen flytta hemifrån !