Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Första svaret på provet idag var NEGATIVT , så nu hoppas vi att odlingen inte bevisar motsatsen!! Känns jätte skönt, läkaren sa att det var väldigt ovanligt att odlingen visade ngt annat.

Ikväll ska jag o W bara vara hemma och mysa, och titta på Låt oss dansa. Och äta lite godis och dricka läsk...mums.

Ha det bra

• Fru Söderlund

Williot ÄLSKAR morots purén, men är inte vidare förtjust i varken pot/palsternacka el majs, den klöks han av.. Får nog köpa en sån där gall tvål!

• Fru Söderlund

Hej!

Hoppas allt är bra med er!! Williot bestämde sig för att det var dags att vakna 06.30 idag. Vi brukar annars sova till 9-10 tiden. Men jag har iaf fått mkt gjort nu på morgonen. Nu vilar prinsen, och jag ska göra mig i ordning.

Hoppas att W mår bra i morgon så att vi kan vara med på fikan, vill inte missa en gång till! Det är ju så trevligt varje gång=)

Ha det bra tjejer!! KRamar

• Fru Söderlund

Jag räcker också upp! (om W är pigg)

• Fru Söderlund

metallgem: En skumbanan? Jag har klämt i mig en hel ask med skum hjärtan som K gav mig. Och så pajen på fm förstås, tur att jag inte räknar points, då hade jag nog legat på minus nu!

Tack för idag, lika trevligt som vanligt, synd bara att vi alltid måste lämna först pga att vi måste hem till Diesel..Men men vad gör man inte för sina fyrbenta vänner=)

Nu ska jag kolla på What about Brian..

Ha det bra!!!!!!!!!!!

• Fru Söderlund

Lousie k: Välkommen tillbaka=) Jag håller alla tummar för att ni ska få positiva besked!!!!! Hoppas att du har möjlighet att göra oss sällskap ngn onsdag, det är verkligen super trevligt. Goá mammor o bebisar förstås!

• Fru Söderlund

Hej tjejer!

Vad mysigt med ÖF, W har legat på feber gränsen nu i 2 dagar, så jag tyckte det var onödigt att ge sig iväg. Men nästa fredag vill vi gärna vara med=)

Metallgem o MaHj: Håller med er, det är precis som om dom känner det på sig och inte tycker att vi bara ska få vara..

Hoppas att ni får en mysig helg! Många kramar från oss

• Fru Söderlund

metallgem: ha ha kommer ihåg när jag hade såna med gummiband under foten, Som jag satte under sulan på såna stövlar som är moderna nu med snörning.. Mina ben är inte byggda för vare sig skipants el tights.. Så detta modet är ingenting för mig. Hopas din huvudvärk gett med sig!

• Fru Söderlund

lyckliga snäckan: Ja, jag tror att du hade varit hetast på onsdagarna...ha ha.. Kul att åka till Ullared, mkt att titta på och billigt som bara den!

Idag har jag klämt i mig 1/4 morots kaka m glasyr (gjord på dinkel mjöl, så den var lite nyttig iaf) Det var såå gott=)

• Fru Söderlund

Fighter: Håller tummarna för er, och hoppas att vi ses på fikan på onsdag!

Nu är Williot äntligen frisk som en "nötkärna", tjoho!!!! Nu ska jag lägga mig på soffan och bara vara=)

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!