Inlägg från: Fru Söderlund |Visa alla inlägg
  • Fru Söderlund

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

agda06: Ja, det gör vi! Nu ska jag passa på att vila lite när prinsen sover.. zzzz

• Fru Söderlund

Grrrrrrrrrrr, blir så arg... När jag skulle gå ut med Diesel o vagnen, så hade de som ska sköta om plogning mm av gångarna och parkeringen inte varit här än. Och då var kl ändå 13.00. Så jag fick praktiskt taget gräva mig fram, kunde ju inte ta mig in i förrådet heller för att ta fram en skyffel. Trodde underdelen på vagnen skulle gå sönder, men skam den som ger sig, stackars Diesel måste ju ut. Till slut så kom vi iväg, och nu har jag skottat hela våran gård, snacka om att jag kommer att ha träningsvärk i morgon. Undrar hur många points extra detta skulle gett mig om jag börjat räkna idag..

Hoppas att eran em fått en bättre start än min, men nu känns det mkt bättre när jag fått beklaga mig liteFlört.

• Fru Söderlund

metallgem: Hoppas dom behagar att ploga er gata snart, annars blir det svårt att komma på fika. Fast det finns ju "snöskor"...ha ha som i dom tecknade filmerna när dom sätter tennis rack under fötterna *ler*. Det märks att man haft tråkigt idag, inte mkt som ska till för att få en att skratta.

MaHj: Kan tänka mig att H tycker det är lajbans med all snöGlad.. Min hund blir helt tokig..

Tuzza: Hoppas också att det ger med sig snart, men det kanske är tänder på g..

• Fru Söderlund

metallgem: Pratade precis med min mamma, hon hade varit hos veterinären med Selma (deras hund) Hon har tydligen jätte ont och bara ligger på samma plats, tydligen fel höfterna. Så mamma var/är jätte ledsen, dom ska ju dessutom åka till Thailand på lördag i 3 veckor. Kunde inte avboka med så kort varselGråter.. Så vi kommer åka o trösta mormor, W kan ju alltid få henne på gott humörSkrattande. Så jag hoppas att det är ok att vi ses på hemma hos en annan dag!?

Må så gott, och hoppas att dom kommer o plogar snart! Kram

• Fru Söderlund

agda06: Jag vet, det tycker jag också! Men jag vill ju ha sett min mamma glad innan hon åker bort i tre veckor.  Hoppas ni får trevligt med mormor o morbror i morn. Kör försiktigt!

Men jag tror nog att tjejerna kommer att få det super trevligt utan vårat sällskap, även om det också hade varit en höjdareFlört.

Ha en fortsatt trevlig kväll, nu väntar jag på att K ska komma hem med "köbe" mat till mig. Han ska ut o äta med sitt jobb..

• Fru Söderlund

Ja, tänk vilken syn om alla våra bilar skulle stå där o spinna.. Hemska tanke!

• Fru Söderlund

Louise k: Guuud vad härligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Än så länge har jag inte ngt planerat på måndag. så vi tar gärna en promenad isf.

metallgem: Nej, det var inget vidare, hon brukar komma rusandes ner för trappan, o följa en som en skugga när man är där.. Men icke, hon kom ner, men sen blev hon ledsen när hon kom på att hon skulle gå upp igenGråter, stackarn! Det är tur att grannen tar henne när dom är bättre, jag kan ju inte direkt ha 2 hundar o en katt i vår lilla 3:a.

Vi var hos kompisar utanför Hjärnarp i skogen igår o åt fondue och toblerone fondue, tur att jag inte börjat räkna änFlört.

Hade varit o shoppat en väst o skjorta på MQ, och när jag matade W m morotspuré så fick jag fläckar på armen...som inte gick bort i tvätten, några tips???????

Ha det bra tjejer! Kram

• Fru Söderlund

Lyckliga snäckan: Era stackare, vet hur det känns när de små är dåliga o  tunga andade mm.. Hoppas lilla loppan bus kryar på sig tills på onsdag, längesen vi sågsLedsen. Men det är ju så när dom blir sjuka..

Ja, visst var vi på Väla idag, IGEN! Min svägerska skulle ut och shoppa och vi var inte sena att hänga på Flört. Skulle ha lite smink mm, och så passade vi på att fika lite på Roberts coffee, mums!

Provade vanish, och yes igår direkt när jag fick fläcken, men ickeGråter, så jag får väl prova med klorin o hoppas att den blir vit och fin!

agda06: ja, jag ser det framför mig...men du är ju så trevlig så det passade dig nog att vara vanishs ansikte utåtFlört.

Prinsen har varit lite gnällig sen han fick sin spruta igår, stackarn. Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på melodi...

Hoppas ni får en trevlig kväll! Kramar

• Fru Söderlund

uppsala: Jag var 14 när jag hade det, allla trodde man hade massa finnar när de torkat.. Ja, då får jag vara försiktig med klorinen!

Han vägda 8480 gram och var 68 lång i fredags, stora killen nuSkrattande.

• Fru Söderlund

MaHj: Ja, vad gör man inte för ett plåsterFlört..  Skönt att du fick en sovmorgon igår, det behöver man..

Louise k: Måndag passar jätte bra, har du möjlighet att ta dig hit så är det toppen. Annars får jag ta Diesel innan, och ta mig ut till dig. Skriver i din inkorg..

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!