• MaHj

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Ja vem är inte hungrig......en macka och en semla Skrattande (gott var det) har ramlat ner i dag och det blev 18 points!!!! Här blir det också fläskfilé i kväll.

• MaHj

Visst är det konstigt. Så fort jag komer hem ensam med O så vaknar han, men har jag någon annan med mig så sover han så gott så....Jag får väl gå och prata för mig själv kanske. Jaja så är det när man tror att man skall få äta sin frukost i lugn och ro.Skrikandes

• MaHj

Agda 06: Japp, måndag förmiddag= VVSkrattande!!!!

• MaHj

Japp, lite points på de här så skall vi nog se till att baka, mmmmmm såååååå gott!!!!

• MaHj

Jo jag håller med vi ses hemma hos varandra, låter kanon bra, jag skall nog också slänga i hop något onyttigt....

Nu skall jag sätta mig i soffan, amma och äta lite vuxenvälling.

Trevlig kväll mina vänner!

• MaHj

Samma här, jag har lagt in bilder men bara de som är med i min adressbok kan se.

• MaHj

Nu har prällen varit
     här och ja, han sjöng, jag vågade inte titta på B men H såg road ut i alla fall....

Metallgem: Välkommen hem! den ser ju jättesmidig ut!

• MaHj

Ja jag har gått med "stackars" H som har snö upp till midjan på vissa ställen men ingen är lyckligare än hon.

Metallgem: Så mysigt det låter med träff hemma hos dig, men vi har bokat med mormor och morfar i morgon bara jag och O så de kan få vara med honom en stund utan en liten tokfia som far omkring som en tosing och pockar på uppmärksamhet.

Junipingla: Såå fin jacka du köpt en sån vill jag också ha, en till pojke och en till flicka. Du får nog lära mig lite tradera tips, jag är ännu inte så insatt i det.

Agda: Jag kollade också igenom den första tråden för ett tag sen, riktigt kul framförallt nu när man har ett ansikte på alla.

Lothan: Du kan nog äta rejält med points i kväll.

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!