• MaHj

Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!

Uppsala: I love kanelknäcke.... Visst är de goda, för att inte tala om de sega choklad 2 points baren. mmmmm  Blommor låter bra, det kan ju ursäkta en del iallafall.
    B har precis gett sig ut med H för att åka pulka och hon bara njuter. Låter perfekt med lift ju.

• MaHj

Agda: Kör försiktigt! B jobbar i Ängelholm det hade gått i 50 på vissa sträckor på E6 i morse vid halv sju. Kram

• MaHj

Ja jag sitter här hungrig och undrar vad vi skall äta, jag tror faktiskt att vi skall slå till med hemmalagade hamburgare med hemmagjorda klyftpotatis, tzaziki och en god sallad.

Metallgem: Nu har min mamma varit här så att nu är blommorna plockade och vattnade....

• MaHj

Uppsala: Hoppas K slipper fler prickar. Jag var också 12 när jag fick det och dessutom var jag på läger....snacka om smittspridningGenerad, jaja det kan man ju inte veta i förväg.

LouiseK: Grattis, så skönt!! Går du på BVC på råå?

Lyckliga snäkcan: Stackars Majken Gråter, hoppas hon är bättre i dag

Metallgem: menar du vår VV lunch så är du så klart välkommen vi brukar vara på graffiti på knutan vid 10,4, hoppas vi ses då. V ilka fynd du gjort, nu är det min tur att springa av mig  benen (eller hellre rumpan) för att hitta dopkläder....

I morse var vi uppe med tuppen kl 5,15 då H tyckte att dagen började, hurra!!!! Fast igår ficka jag sovmorgon till 10,30 så jag skall väl inte klaga, nu har B sovmorgon och ligger och sover, skönt att man kan skiftas om. 

Nu kom min stora loppa och visade sitt finger och sa att det blödat, hon är nämligen beroende av plåster och varje gång man kan få ett är det festGlad. ("Blödet" var lite vattenfärg som fastnat på handen när hon målade i morse)

• MaHj

Agda: vad trevligt att få gå med ännu ett VV-proffs, det ser vi fram emot.

Uppsala: Vi saknade dig i dag, hoppas inte Lilla K är jättedålig, stackaren. Tänkte först att vi vi skulle försöka bli smittade men kom på att O skall döpas om två veckor så jag tror att vi får hoppa över det. (Nu får vi det säkert ändå från annat håll bara för jag skrev så)

Metallgem: tack för ditt lycka till -0,9 visade vågen för mig i dag, totalt 4,5 kg neråt, jag är så nöjd så. Hoppas det gick bra för dig också i dag. Du kan väl åka in nästa måndag och vara med och fika/luncha.

• MaHj

Junipingla: Stackars liten kille.

Junipingla och Uppsala: I dag när vi kom till fikastället så sa han: Varm baguett och kaffe...... Så hädanefter kan vi säga det vanliga ha ha ha. Kaffet det bjöd han på i dag också!

• MaHj

Kan vara lite värmeutslag nu när hon  varit sjuk och febrig. Tredagarsfeber ger också utslag. Hoppas hon mår bättre i dag.

• MaHj

I morgon skall vi ta vår HDbild håll tummarna för att det går bra.

Säga vad man vill om trotsiga treåringar men nu kom precis H upp i mitt knä och tryckte upp näsan mot min hals och : gosemamma, vi älskar varandra....
    Åhhhh en modershjärta smälter av det.

• MaHj

PUST, nu har vi varit hos fotograferingen för HD, som tur är var vi där tidigt, redan vid 9 tiden så vi fick första tiden kl 10. Morfar var med och det var bra så kunde vi hålla reda på vars ett barn. Jösses vilken anstormning det blev vid 10 tiden när de öppnade. Jaja nu är det bara att vänta och se och hoppas på att bilderna blev bra. O var lite svårflörtat men men han är ju söt vilket som leende eller ej. Sedan blev det bokrea och fika på Väla med morfar, mysigt. Men snacka om gröthjärna, jag kom inte i håg vad O vägde så nu måste jag dubbelkolla och ringa dit om jag skrev fel....Nu har jag kollat, det var rätt det jag skrev.

Uppsala: Jag förstår vad du menar med dina problem, fast jag har inte ens börjat leta hihihi. Så kul att du träffade Emmas mamma i dag.

PCO Bella: Jag var också på VV i måndags med Juni, då ses vi ju på måndag.

Vi kommer också i morgon!!

Svar på tråden Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!