Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Carenya! vad fina ni var du och T!! Det är ngt magiskt över bröllopsfoton! =))
nej jag har inte fått babysimpapper än :/ Hoppas de dyker upp imorrn då!
Carenya! vad fina ni var du och T!! Det är ngt magiskt över bröllopsfoton! =))
nej jag har inte fått babysimpapper än :/ Hoppas de dyker upp imorrn då!
Vi hade visst fått våra babysimpapper igår vi med! Könummer 72 (till anmälningen o betalningen på tisd)
Jag föredrar nog sönd fm för då kan Noel också få vara med iom den där syskonrabatten för syskon födda 2004 eller senare (jag kan inte ha koll på både honom o juni själv på vardagar)
Nu har vi bokat resa!! Kreta 14 juni 1 vecka. Då är Juni 7 månader och vi var på Lanzarote med Noel i exakt samma ålder och det var hur bra som helst.
Nu ska jag sätta på mig kläder så vi kommer i väg på Öppnis. Risken är väl att det bara blir jag idag? Om Uppsala har besök, Agda är bortrest och metallgem är hängig. Nåja jag har söstra mi med mig och hennes dotter =)
P&K på er och trevlig helg om inget annat!!
Uppsala: Nu läste jag ditt inlägg! Åh så tråkigt! Hoppas lilleman snart frisknar till!!
Kommer sakna dig idag men vi ses ju på månd på VV!
Jag kommer!!!
carenya: jag får dra lite tidigare imorgon och hämta kidsen o köra hem dem, Daniel är i Jönköping oh jobbar. Hoppas nu inte barnen är sena (de ska till skrillebanan med skolan så risken finns ju) isåfall kan jag bli lite försenad till föräldraträffen på BVC.
Agda: När fick du tid?? Åh vad jag ser fram emot att klämma ner denna goa tjocka kroppen i en badräkt!!!
NOT!
Johanna Sällström????
Vem är det?
Näää nu ramlade poletten ner! Oj!! Så tragiskt!
Nu är jag sååååååååååå hungrig så jag snart dör!!! Märks att jag "fikat" upp mina points idag på bröd :////
Men snart ska jag ta igen det och klämma i mig fläskfilé med klyftpotatis och ädelostsås + tomatsallad och rött vin :) Till efterätt Annikas tips om Päronhalvor med after eight och glass!! MUMS!!
Annika, det var bara 0,5 pts för ett after eight stycke! Mumma!
Annika: Problemet är att det inte står energivärden på After Eight paketet.
Annika: Good news! 35 kcal och 1,1 g fett per after eight (enligt deras hemsida) mao 0,5 pts per styck :))
louise gumman: du vet jag håller alla tummar!! tänker på er oooofta!
kul att du kommer på onsd!!
kramelikram!
lyckliga s: ngn sa att du fick tid tisd 18:30? stämmer det?